لامپ‌های هوشمند وای‌فای را هم تقویت می‌کنند

 | تاریخ ارسال: 1394/11/7 | 

همه شما با لامپ‌های ال‌ای‌دی آشنایی دارید. یک پیشرفت بزرگ و موفقیت‌آمیز در دنیا به‌حساب می‌آید چون حدود 90 درصد کمتر از لامپ‌های معمولی برق مصرف می‌کند، حدود 25 سال یا بیشتر عمر دارند، داغ نمی‌شوند و می‌توانید راحت آنها را بردارید، به راحتی نمی‌شکنند و روکش مطمئنی دارند اگر بشکنند.

به نقل ازآی تی ایران؛ حالا می‌خواهیم نسخه هوشمند و جدید این لامپ‌ها را معرفی کنیم. لامپ‌های جدید دیگر فقط برای روشنایی استفاده نمی‌شوند یکی از کاربردهای لامپ‌های جدید پخش موسیقی است. در این لامپ اسپیکرهای بلوتوث قرار داده شده و طبیعتا هرگز نیاز به شارژ ندارند. نکته دیگر اینکه شما می‌توانید با هر دستگاهی که خواستید با آنها به صورت استریو موسیقی پخش کنید و تا 8 عدد از این لامپ‌ها را به یکدیگر متصل کنید. این لامپ‌ها البته هرکدام 150 دلار قیمت دارند.

با اپلیکیشن این لامپ‌ها می‌توانید نور و صدا را کم و یا زیاد کنید. نکته منفی در باره این لامپ‌ها برد کم آنها است و اگر از آن دور شوید موزیک قطع خواهد شد.

میلیون‌ها انسان از پوشش وای‌فای در منزل شکایت دارند. تا زمانی که به مودم خود نزدیک هستید همه‌چیز خوب است اما به محض اینکه از آن فاصله می گیرید سرعت شما افت می‌کند و حتی ممکن است ارتباط شما قطع شود. حالا تصور کنید لامپ‌های خانه شما امواج وای‌فای را تقویت کنند!

این لامپ‌های 50 دلاری می‌توانند امواج وای‌فای شما را دریافت و تا 30 متر تقویت کنند. این ایده هوشمندانه واقعا باید پیش از اینها به اجرا می‌رسید و با قیمت پایین‌تر در دسترس همه ما قرار می‌گرفت.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6422 بار   |   دفعات چاپ: 693 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر