مراحل رزرو غذا

 | تاریخ ارسال: 1395/8/8 | 

دانشجویان گرامی می بایست جهت رزرو غذا مراحل زیر را طی کنند :

پس از دریافت کارت دانشجویی به اتوماسیون تغذیه مراجعه کنید و کاربری و رمز را جهت ورود به سایت اتوماسیون تغذیه دریافت نمایید. سپس به سایت www.khu.ac.ir رفته و در قسمت اتوماسیون تغذیه کرج  را انتخاب نمایید. کاربری و رمزی که از اتوماسیون دریافت کردید را در قسمت کاربری و رمز سایت وارد کرده و دکمه ورود را بزنید. برای رزرو در سربرگ اول و برای افزایش اعتبار به سربرگ دوم مراجعه نمایید. برای افزایش اعتبار، بعد از رفتن به قسمت افز ایش اعتبار روی بانک تجارت کلیک کنید(کلیه کارتهای عضو شتاب مورد قبول میباشد ) و سپس مبلغ اعتبار مورد نظر ( به ریال) را وارد کنید و تأیید را بزنید، در قسمت بعد با بررسی کردن صحت مبلغ دکمه پرداخت را بزنید. تمام اطلاعات کارت بانکی(عضو شتاب ) خواسته شده را وارد کنید و دکمه پرداخت را بزنید، در صورت اتمام عملیات با موفقیت دکمه تکمیل فرایند خرید را بزنید و منتظر بمانیدتا مبلغ شما به حساب دانشگاه واریز شود. سپس می توانید در صفحه انتخاب غذایی وارد شده بر اساس تاریخ و هفته مورد نظر نوع غذایی که برای هروعده چیده شده را انتخاب کنید وپس از آن کلید تایید را بزنید تا وعده غذایی مورد نظر شما رزرو شود،توضیح اینکه گروه خوابگاهی مجاز به انتخاب صبحانه و ناهار وشام وگروه غیرخوابگاهی فقط مجاز به انتخاب ناهار تا چهارشنبه می باشند .

نکات مهم :

1. اگر چنانچه مبلغ واریزی به دلایلی همچون نوسان اینترنتی ... به حساب دانشگاه واریز نشد ظرف مدت 72 ساعت کاری به حساب شما برگشت داده خواهد شد در غیر این صورت به اتوماسیون تغذیه مراجعه نمایید .

2.برنامه غذایی معمولاً به مدت دو هفته تنظیم و هم در سایت در قسمت اطلاعات شخصی اتوماسیون تغذیه با توجه به هر وعده گنجانده می شود و هم در تابلو اعلانات اتوماسیون تغذیه جهت اطلاع نصب می گردد.

3.در صورتیکه موفق نشدید غذای وعده ی مورد نظر ( داخل 48 ساعت ) را رزرو نمایید یا به نحوی از انتخاب وعده غذایی جا ماندید با در دست داشتن کارت تغذیه خود که شارژ کافی داشته باشد می توانید جهت انتخاب ناهار از ساعت 13 و جهت انتخاب شام 30/ 19 و در صورت موجود بودن غذا مراجعه نمایید. در ضمن انتخاب وعده غذایی داخل 48 ساعت بصورت دو برابر قیمت محاسبه می شود .

 

دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند می بایست جهت تسویه حساب به اتوماسیون تغذیه مراجعه نمایند.

        

4.ساعات توزیع غذا در سال تحصیلی جدید به ترتیب زیر خواهد بود :

 

صبحانه:   از ساعت : 6:30  ا لی  8:00  ناهار :  از ساعت11:30  ا لی  13:45  شام :   از ساعت 19 ا لی 21 ( شش ماه اول سال )

صبحانه:   از ساعت : 6:30  ا لی 8:00    ناهار 11 ا لی 13.30    شام : 18 ا لی 20  (شش ماهه دوم سال )

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6552 بار   |   دفعات چاپ: 351 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر