گزارش جشن اختتامیه هفته خوابگاه های پردیس کرج

 | تاریخ ارسال: 1395/3/3 | 

گزارش برنامه اختتامیه جشن هفته خوابگاه ها

 

  1. جشن اختتامیه گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها روز دوشنبه 27/02/95 باحضور جمع زیادی از دانشجویان علاقمند در سالن غدیر دانشکده ادبیات برگزار شد .
  2. پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن مجیددکتر عزیز ا.. حبیبی ، معاون دانشجویی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته خوابگاه ها به دانشجویان حاضر درباره اقدامات انجام شده درزمینه بهبود فضای خوابگاهی، توجه و مساعدت ویژه مسئولان به خوابگاه ها را خواستارشد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، درباره هفته جوان و فضائل حضرت علی اکبر (ع ) سخنرانی کرده و از شاد سازی و ارتقاء روحیه نشاط دانشجویان و پخش موسیقی های شاد و متناسب با محیط دانشگاهی در اعیاد و جشن ها اعلام حمایت کرد.

  1. در ادامه دکتر محمد علی سبحان الهی ، رییس دانشگاه  گزارشی از اقدامات وتعمیرات انجام شده درخوابگاه ها ارائه دادند و دانشجویان را به حفظ اموال عمومی  ومراقبت از آن تشویق کرد.
  2. درپایان باتجلیل از کارکنان و دانشجویان فعال در امور خوابگاهی از جمله سرپرستان و کارکنان نمونه خوابگاه، حراست، واحد برق و تاسیسات و اهداء جوایز به برندگان مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی مانند اتاق نمونه، جشنواره غذا، خلاقیت گروهی، جشنواره تفکر خلاق، جشنواره خاطره نویسی، مسابقه عکاسی خوابگاه از دریچه دوربین، ایستگاه رادیو خوابگاه و کارگاه های مشاوره شغلی و کارآفرینی و اجرای موسیقی سنتی و شعر طنز برنامه خاتمه یافت .



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3025 بار   |   دفعات چاپ: 293 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر