گزارش برگزاری چهارمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها4th Seminar on Harmonic Analysis and Applications

 | تاریخ ارسال: 1395/3/11 | 

به حول و قوه الهی چهارمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها با حضور استادان مجرب، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران کشور در زمینه آنالیز هارمونیک در تاریخ‌های 30 دی‌ماه و 1 بهمن‌ماه 1394 در دانشگاه خوارزمی (تهران) برگزار گردید.

در این سمینار حدود 140 نفر شرکت نموده و در گرایش‌های متنوع آنالیز هارمونیک به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این سمینار تخصصی تعداد 5 سخنرانی عمومی 1 ساعته به ترتیب توسط دکتر حمیدرضا ابراهیمی ویشکی از دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر امیر خسروی از دانشگاه خوارزمی، دکتر رسول نصر اصفهانی از دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر علی غفاری از دانشگاه سمنان و دکتر حسن پورمحمود آقابابا از دانشگاه تبریز ارائه شد. همچنین از بین 89 مقاله ارسالی به سمینار، پس از داوری دقیق‌ مقالات توسط استادان مجرب، تعداد 51 مقاله به صورت سخنرانی‌های تخصصی 30 دقیقه‌ای توسط استادان و دانشجویان دکتری ارائه شد.

ضمناً در روز جمعه مورخ 2 بهمن‌ماه 1394 یک کارگاه آموزشی تحت عنوان "ضرب‌های صلیبی C*-جبرها و گروه‌های موضعاً فشرده" توسط دکتر سید مسعود امینی و دکتر ناصر گلستانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران و دکتر حامد نیک‌پی در دانشگاه خوارزمی (تهران) برگزار گردید که مورد استقبال استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این رشته قرار گرفت.

به امید اینکه برگزاری چنین سمینار‌هایی موجب رشد و اعتلای سطح علمی و پژوهشی کشور و پیشرفت روز افزون ایران عزیز باشد.

مرتضی اسمعیلی

دبیر کمیته علمی سمینار

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 8909 بار   |   دفعات چاپ: 1211 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر