کارگاه بازاریابی محتوای دیجیتال و استراتژی های اجرای آن

 | تاریخ ارسال: 1396/1/14 | 

 

در روز دوشنبه 23 اسفند 1395 ، دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی میزبان کارگاه جذاب دیگری بود ، کارگاه بازاریابی محتوای دیجیتال و استراتژی های اجرای آن ، کارگاه 3 ساعته ای بود که به همت انجمن علمی دانشجویی مدیریت کسب و کار (MBA) دانشگاه خوارزمی برگزار گردید، در ابتدای این کارگاه وحید فخر دانشجوی MBA دانشگاه خوارزمی و دبیر انجمن علمی دانشجویی درباره ماهیت برنامه های این انجمن چند کلامی سخن گفت و پس از آن علی رضا باقری ارائه خود را آغاز کرد، این کارگاه با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد و در پایان نیز مدرک معتبری از سوی دانشگاه به حضار تقدیم گردید.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1153 بار   |   دفعات چاپ: 209 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر