برگزاری مراسم معارفه دانشجویان علوم جانوری، گیاهی و محیط زیست

 | تاریخ ارسال: 1396/8/2 | 

مراسم را در حضور اساتید و ورودی های جدید با کلام خدا و سرود ملی کشور عزیزمان آغاز نمودیم.

مجری محترم برنامه ضمن عرض خیر مقدم به حضار، آنها را به تماشای ویدیو ای از تاریخچه دانشکده علوم زیستی دعوت نمودند.

در ادامه از سرکار خانم دکتر عریان ریاست محترم دانشکده علوم زیستی و چهره ماندگار علمی کشور دعوت شد تا از سخنانشان مدعوین را بهره مند سازند که با تشویق حضار همراه بود.

ایشان ضمن عرض توضیحاتی در مورد دانشکده ما را از اخبار رشته های جدیدی که به دانشکده علوم زیستی اضافه شدند، آگاه ساختند و از مجله هایی که این دانشکده به چاپ می رساند، سخن گفتند. سپس از تاریخچه ی دانشگاه و دانشکده و جایگاه علمی این دانشگاه در سطح کشور و دنیا سخن گفتند.

با پایان سخنان ایشان و تشویق مجدد از سرکار  خانم دکتر آذرنیا معاون پژوهشی دانشکده درخواست شد تا برای ما صحبت کنند. وی ضمن عرض تبریک سال جدید تحصیلی به اساتید و دانشجویان حاضر در سالن، راجع به پیشبرد کارهای پژوهشی دانشکده به خصوص برای کارشناسی ارشد و هم چنین شرکت در کارگاه های مختلف به ویژه مقاله نویسی سخن گفتند و دانشجویان را تشویق کردند که مقالات متعددی در مجلات معتبر چاپ کنند.

در ادامه جناب آقای دکتر قهرمانی نژاد معاون آموزشی دانشکده ضمن عرض خوشامد گویی به دانشجویان جدید الورود، در رابطه با رعایت پیش نیاز ها و غیره و انتخاب صحیح و با دقت واحد ها سخن گفتند. سپس مجری محترم راجع به فعالیت های دانشکده و مدرسه تابستانی صحبت کردند و کلیپ آن پخش شد.

سرکار خانم دکتر کوچ اصفهانی مدیر گروه علوم جانوری ضمن تبریک و عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود، به معارفه اعضای هیئت علمی  گروه جانوری پرداختند و گرایش های مختلف رشته زیست شناسی جانوری را معرفی نمودند و راجع به تاریخچه آن صحبت نمودند.

سرکار خانم دکتر نجفی مدیر گروه علوم گیاهی ضمن تبریک و خیر مقدم خدمت دانشجویان جدید، به معرفی گرایش های مختلف علوم گیاهی و رشته محیط زیست و هم چنین معرفی اعضای هیئت علمی این گروه پرداختند و برا انتخاب واحد صحیح تاکید نمودند و راجع به همایش پنج شنبه 27/7، کارآفرینی نیز یادآوری نمودند.

جناب آقای دکتر عزتی استادمشاور انجمن علمی دانشجویی محیط زیست ضمن عرض تبریک، راجع به کارهای جانبی دانشجویان و ارتباط آن ها با اساتید برای برنامه های خارج درس سخن گفتند و به کارگاه مقاله نویسی دکتر زاهد در روز 27/7 نیز اشاره نمودند و به همی رشته ها برای انجام دادن فعالیت های زیست محیطی توصیه نمودند.

خانم رفیعی دبیر سابق انجمن علمی دانشجویی علوم جانوری نیز راجع به فعالیت های انجمن ها سخن گفتند. انجمن ها، اعضای آن ها، اساتید مشاور آن ها، کانال ها و لینک های ارتباطی انجمن ها را معرفی نمودند و از ارزشمندی و مفید بودن فعالیت های انجمن و کارگاه های مختلف صحبت کردند.

در نهایت یک کلیپ از فعالیت های انجمن ها و کارگاه ها پخش شد و مراسم با آرزوی موفقیت و سربلندی دانشجویان جدید به پایان رسید.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 5621 بار   |   دفعات چاپ: 810 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر