| تاریخ ارسال: 1394/9/16 | 
بدین وسیله به اطلاع اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان ارجمند (رسمی، پیمانی و قراردادی) می رساند جهت استفاده از تسهیلات تشویقی دانش آموزان، حداکثر تا تاریخ 94/07/20  اصل کارنامه دانش‌آموزان ممتاز (فرزندان) خود را ممهور به مهر مؤسسه آموزشی به همراه یک برگ تصویر آن به اداره رفاه و تعاون کارکنان تحویل نمایند. شرایط معدل دانش آموزان برای بهره مندی از تسهیلات به شرح ذیل می باشد:
1.       دانش آموزان دوره ابتدائی: معدل 19 و بالاتر                                                     
2.       دانش آموزان دوره راهنمایی: معدل 18 و بالاتر                                                       
3.       دانش آموزان دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی: معدل17,5   و بالاتر                              
4.       قبولی در کنکور به شرط استفاده نکردن در سال های قبل                                          
 

ضمنا ً خواهشمند است خواهران همکار نام و نام خانوادگی خود را در کارنامه مرقوم فرمایند

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

قابل توجه اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان ارجمند
که سنوات خدمت غیررسمی دولتی دارند
 
صندوق های بیمه یا بازنشستگی ذی ربط مکلفند در مورد آن دسته از اشخاص مشمول این ماده که تا پایان سال 1393نسبت به تقاضای انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی اقدام نموده یا نمایند از هر لحاظ از جمله محاسبه و پرداخت مابه التفاوت متعلقه (سهم شخص)، مطابق مقررات تصویب نامه شماره 59522 مورخ 27/11/1365 رفتار نمایند. در مورد مشمولین بند (ز) تبصره (15) قانون بودجه سال 1393 کل کشور رعایت دستورالعمل مربوط الزامی است.
 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

به اطلاع کلیه همکاران ارجمند می رساند در تاریخ 28/7/93 معاینه چشم توسط اپتومتریست در اتاق بیمه دانشگاه واقع در طبقه سوم ساختمان اداری روبروی مدیریت امور عمومی (کرج) به صورت رایگان انجام می پذیرد. مقتضی است قبل از این تاریخ با شماره تلفن داخلی 2673 اداره رفاه و تعاون تماس حاصل نموده و ثبت نام فرمایید.
لازم به ذکر است عینک ساز نیز همزمان آماده دریافت سفارش ساخت عینک می باشد.
 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

کلیه ی کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی( رسمی- پیمانی و قراردادی) که فرزند ایشان در آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 94-93 پذیرفته شده اند، یک قطعه عکس 4*3 به همراه مدرک قبولی فرزندشان را تا تاریخ 20/06/93 به اداره رفاه و تعاون کارکنان تحویل دهند

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

به آگاهی همکاران محترم هیات علی و غیر هیات علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی و قراردادی) که دارای فرزند زیر 6 سال هستند می‌رساند که به منظور برقراری کمک هزینه ی مهدکودک طبق آئین نامه های استخدامی مربوطه، مدارک ذیل را به اداره‌ی رفاه و تعاون کارکنان ارائه نمایند:
-          تصویر شناسنامه‌ی والدین و فرزند ( صفحه اول)
-          گواهی عدم دریافت کمک هزینه‌ی مهد کودک از محل اشتغال همسر

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

به اطلاع کلیه اساتید و کلیه کارمندان محترم می رساند بیمه شخص و بدته اتومبیل در داخل دانشگاه (کرج) انجام می پذیرد همکارانارجمند می توانند در روزهای یکشنبه و چهار شنبه هر هفته از ساعت 30/8 تا 12 به اتاق بیمه واقع در طبقه سوم ساختمان اداری روبروی مدیریت امور عمومی مراجعه نمایند. جهت پرداخت قسطی هزینه ی بیمه اتومبیل لازم است یک برگ گواهی کسر از حقوق از اداره دریافت و پرداخت امور مالی تهیه و ارائه نمایند.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

قابل توجه کلیه کارکنان عضو بیمه تکمیلی
 
با توجه به اعلام شرکت بیمه ایران از تاریخ 20/5/92 ارایه ی برگه ی رایانه ای تعیین نمره چشم (نوار اپتومتری) جهت پرداخت خسارت چشم الزامی می باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

قابل توجه کلیه کارکنان محترم (اعضای هیأت علمی و کارمندان) شاغل و بازنشسته با سن کمتر از 70 سال
 
با توجه به این که مبلغ خسارت بیمه عمر مصوب کارکنان دولت 30 میلیون ریال می باشد، اداره رفاه و تعاون کارکنان در نظر دارد مبلغ مذکور را افزایش دهد. لذا مقتضی است کارکنانی که تمایل به افزایش این مبلغ تا سقف 100 میلیون ریال (به علاوه 30 میلیون ریال مصوب) را دارند، با آگاهی از پرداخت مبلغ ماهیانه حدود 000/30 ریال تا پایان سال 1392، فرم تقاضای افزایش سقف بیمه عمر را از درگاه الکترونیکی دانشگاه به نشانیhttp://portal.TMU.ac.ir - دسترسی سریع اداره رفاه و تعاون کارکنان بخش اطلاعیه ها دریافت نموده و حداکثر تا تاریخ 25/12/1391 برای اجرا در سال 1392 به دفاتر اداره رفاه و تعاون کارکنان تحویل دهند.

--------------------------------------------------------------------------------------------

قابل توجه اعضاء محترم هیئت علمی متقاضی دریافت تسهیلات کارت خرید اعتباری
   بدین وسیله به اطلاع کلیه ی اعضاء محترم هیئت علمی می رساند با توجه به توافقات صورت گرفته بین دانشگاه خوارزمی و بانک ملت (شعبه دانشگاه تهران )، اعضاء هیئت علمی می توانند تا سقف 40 میلیون تومان به شرح جدول ذیل تسهیلات کارت خرید اعتباری از بانک ملت دریافت نمایند.کارت مذکور فقط مختص خرید از مراکز دارای دستگاهpos است.
مبلغ اعطایی به ریال
مدت بازپرداخت
سود تسهیلات(به ریال)
هزینه آبونمان به ریال
مبلغ بازپرداخت به ریال
مبلغ اقساط ماهانه به ریال
شرط دریافت اعتبار براساس خالص دریافتی فیش حقوقی
000/000/100
36 ماهه
183/795/24
000/000/11
183/795/135
000/772/3
000/000/13ریال
000/000/200
36 ماهه
365/590/49
000/000/22
365/590/271
000/545/7
000/000/23 ریال
000/000/300
48 ماهه
775/762/100
000/500/46
775/262/447
000/318/9
000/000/28 ریال
000/000/400
48 ماهه
367/350/134
000/000/62
367/350/596
000/424/12
000/000/37 ریال
 
 متقاضیان می توانند جهت دریافت فرم ها و تکمیل مدارک و کسب اطلاعات بیشتر به اداره رفاه و تعاون مدیریت اداری درکرج وتهران مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز برای تکمیل پرونده به شرح زیر است:
1-    معرفی نامه از دانشگاه برای متقاضی
 
 
2-    کپی تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی (پشت و رو) برای متقاضی و دو نفر ضامن (درهنگام مراجعه به بانک
همراه داشتن اصل شناسنامه وکارت ملی متقاضی لازم است)
3-کپی آخرین حکم کارگزینی برابر با اصل شده برای متقاضی و دو نفر ضامن
4-آخرین فیش حقوقی ممهور به مهرمدیریت مالی برای متقاضی و دو نفر ضامن
5-گواهی کسر ازحقوق برای متقاضی
6-گواهی اشتغال به کار از مدیریت اداری برای متقاضی
7-تکمیل فرم های مربوطه
   لازم به ذکر است که متقاضی و ضامنین نمی توانند به صورت متقابل و ضربدری ضامن یکدیگر شوند و دارابودن
حساب یا افتتاح حساب در بانک ملت برای متقاضی  وام ضروری است. ضمناً ضامنین بایستی عضو هیئت علمی باشند.
 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

قابل توجه کارکنان محترم دانشگاه خوارزمی
با توجه به بخش نامه شماره 10824/33/2111 مورخ 2/6/1391 معاونت محترم برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کرج در خصوص بازسازی عتبات عالیات، در صورت تمایل به مشارکت در کمک های نقدی، رضایت خود را با تکمیل فرم پیوست و تسلیم آن به دفتر معاونت محترم پشتیبانی و برنامه ریزی دانشگاه اعلام فرمایید.

 

                                      بسمه تعالی
 
معاونت محترم پشتیبانی و برنامه ریزی
سلام علیکم
اینجانب ....................... به شماره کارت / پرسنلی ............ شاغل در ................... معاونت / مدیریت / واحد ................... مشتاقانه وکالت می دهم مبلغ ................. ریال به حروف ( .................................) ماهانه از حقوق اینجانب کسر و به حساب 18-6372583-839-9210 ستاد عتبات عالیات شهرستان کرج نزد مؤسسه مالی اعتباری مهر واریز گردد. ان شاء ا... باقیات الصالحات باشد.
مدت زمان کسر حقوق: دائم5   چند ساله از یک سال الی 5 سال
 
آدرس سایت: www.atabatealborz.com
توضیح: اهدایی شما در سایت ستاد ثبت خواهد شد.          امضاء

دستور معاونت:
 
                                                                                    امضاء

--------------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه
 
زمان سانس رایگان استخر برای کارکنان دانشگاه به شرح ذیل می باشد:
 
آقایان :    یکشنبه ها ساعت 18 الی 20
خانم ها:   دوشنبه ها ساعت 16 الی 18
 
تذکر : سانس رایگان فقط برای استفاده کارکنان دانشگاه ، همسر و فرزندان آنان می باشد.  خواهشمند است از آوردن همراه خودداری فرمایید.
 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

(اطلاعیه)
قابل‌توجه اساتید محترم وکارکنان محترم (رسمی،پیمانی وقراردادی)
جهت استفاده از استخر شنا لازم است موارد ذیل را رعایت فرمایید:
1.  استخر در سانس رایگان صرفاً جهت استفاده همکاران وخانواده درجه یک آنها(همسروفرزندان) می‌باشد لذا ازآوردن همراه جداً خوداری نمایند.
2.  بهای هرقطعه بلیط درخارج ازسانس رایگان برای همکاران محترم وخانواده آنها(همسر وفرزندان)به مبلغ 5000ریال میباشد.
3.   کلیه همکاران وخانواده محترم آنهاهنگام مراجعه به استخر لازم است علاوه برمعرفی نامه ازاداره رفاه کارت شناسایی دانشگاه را به همراه داشته باشند.
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
اطلاعیه
بدینوسیله به اطلاع کلیه کارکنان دانشگاه (هیات علمی کارمندان رسمی ،قراردادی و پیمانی ) می رساند با توجه به قرارداد منعقده بین دانشگاه وبیمه ایران (شعبه 30813) دارندگان اتومبیل می توانند جهت تقسیط هزینه بیمه اتومبیل(ثالث و بدنه) با دریافت یک برگ گواهی کسر از حقوق از امور مالی (اداره دریافت و پرداخت ) به بیمه مذکر به نشانی کرج خ شهید بهشتی بعد از سه راه پست خانه بیمه ایران شعبه30813  شریف طهرانی  مراجعه نمایند.
اقساط بیمه بدنه 8 قسط
اقساط بیمه شخص  ثالث 50% در موقع عقد قرارداد و مابقی طی سه فقره چک

 

--------------------------------------------------------------------------------------------
 
همکاران محترم دانشگاهی عضو بیمه تکمیلی ایران
جهت دریافت معرفی نامه برای ارایه به  بیمارستان می توا نند دراستانهای البرز و تهران به نشانی های ذیل ودرکرج به دفتر نمایندگی بیمه ایران شعبه شریف طهرانی به نشانی حصارک نرسیده به سه راه پست خانه جنب پمب بنزین سادات بیمه ایران کد شعبه   30813 مراجعه وضمن ارایه مدارک درخواستی، معرفی نامه خودرادریافت نمایند.
 
نشانی شعب مرکزی بیمه ایران در استان تهران و البرز
نام شعبه
نشانی
مدیریت
تلفن خانه
نمابر
مجتمع 15 آبان
هفت تیر- خیابان قائم مقام- تقاطع مطهری
-
-
-
شعبه دوم کرج
کرج خ شهید بهشتی مقابل پاساژ آزادی (ثبت احوال سابق )
 
32238884
32239012
تذکر: در صورت بروز مشکل هر روز از ساعت 14 الی 17 می توانید با شماره تلفن 34666711-026 خانم دادستان تماس حاصل فرمایید.
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
قابل توجه کلیه جانبازان وفرزندان معزّزشهدا
      نظر به این که کلیه جانبازان عزیز به همراه افراد تحت تکفل ایشان و فرزندان معزز شهدا، ازطریق دانشگاه به صورت رایگان ازتاریخ 01/04/1392 تحت پوشش بیمه تکمیلی قرارگرفته اند، لذا مقتضی است به منظور دریافت خسارت درمان  جهت ارائه ی مدارک موارد ذیل را در نظر داشته باشند:
1-                 جهت بستری در بیمارستان حتماً باید از بیمه ایران معرفی نامه دریافت نمایند.
2-                 جهت دریافت هزینه های بیمارستانی از بیمه باید حتماً یک سری کامل از پرونده بیمارستان کپی برابر اصل گردد.
3-                 جهت دریافت هزینه های پاراکلینیکی مدارک زیر مورد نیاز می باشد.
الف- قبض صندوق                  ب- کپی جواب و...                                  
ج-  نسخه پزشک در دفترچه ممهور به مهر پزشک معالج       
د-کپی صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی به همراه کپی صفحه اول دفترچه بیمار
ز- تمام مدارک اعلام شده دربند 3 به همراه یک سری کپی جهت دریافت
 ما به التفاوت هزینه ها توسط دانشگاه


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1431 بار   |   دفعات چاپ: 205 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر