| تاریخ ارسال: 1394/9/16 | 

قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه رسمی، پیمانی و قراردادی 

احتراماً بدینوسیله به اطلاع آن دسته از اعضای محترم هیأت علمی که تا کنون فرم تعیین فوق العاده شرایط سختی کار را تکمیل ننموده‌اند، می‌رساند که شایسته است به منظور بهره‌مند شدن از مزایایی قانونی و برخورداری از فوق‌العاده شرایط سختی کار، در اسرع وقت با مراجعه به دفتر دانشکده مربوطه، فرم‌ مذکور را اخذ و پس از تکمیل فرم و تأیید مدیر گروه و رئیس دانشکده مربوطه، به دفتر مدیریت اداری ارسال نمایند.
شایان ذکر است به استناد آیین نامه‌ی جدید استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، تمامی فرم‌ های تکمیل شده در کمیته فوق العاده سختی شرایط محیط کار، مطابق با ضوابط و مقررات موجود بررسی قرار گرفته وضمن تطبیق با دستورالعمل مربوطه،نسبت به تعیین درصد سختی شرایط محیط کار اقدام خواهدشد، لذا شایسته است که در تکمیل و عودت فرم،توجه ویژه مبذول گردد.
ضمناً به منظور سهولت دسترسی، فرم مذکور به انضمام دستورالعمل مربوطه در ذیل نامه قرار گرفته است.

دستور العمل فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای هیات علمی ( صفحه نخست)

دستور العمل فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای هیات علمی ( صفحه دوم)

جدول ضمیمه 1

جدول ضمیمه 2

جدول ضمیمه 3

فرم  سختی کار اعضای هیات علمی

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه می توانند جهت اخذ "گواهی اشتغال به کار"  درخواست  پیوست را تکمیل و به اداره کارگزینی ارسال - یا در صورت امکان ایمیل- نمایند:
aamanager@tmu.ac.ir
 
رئیس محترم اداره کارگزینی هیأت علمی
 
با سلام،
احتراماً اینجانب ..............................................عضو هیأت علمی گروه آموزشی  ................... دانشکده ..............متقاضی گواهی اشتغال به کار جهت ارائه به ................................................. می باشم. خواهشمند است دستور اقدام لازم صادر فرمائید.
 
                                                                                           امضاء
 
 
                                                                                             تاریخ
 
----------------------------------------------------------------------------------------
«اطلاعیه»
پیرو نامه شماره 13674/1/130مورخ 23/7/90 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خواهشمند است اعضای محترم هیات علمی که مدرک تحصیلی ( کارشناسی _کارشناسی ارشد_دکتری) خود را از دانشگاهها و موسسات آموزشی وابسته به وزارت علوم اخذ و از مزایا وتسهیلات این صندوق بهره مند شده و فاقد تسویه حساب می باشند جهت تعیین تکلیف بدهی به اداره کارگزینی هیات علمی مراجعه فرمایند
 

----------------------------------------------------------------------------------------
معرفی اداره کارگزینی هیات علمی:
اداره کارگزینی در مجموعه تشکیلاتی مصوب، یکی از ادارات زیر مجموعه مدیریت اداری حوزه معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی دانشگاه می باشد که در آذر ماه سال 1385 با پیشنهاد مدیریت وقت اداری و تصویب هیات رئیسه دانشگاه به اداره کارگزینی هیات علمی، ‌اداره کارگزینی کارکنان و اداره بازنشستگی تفکیک گردید. اداره کارگزینی هیات علمی هم بر حسب وظیفه به انجام امور جاری مربوط به اعضای هیات علمی اعم از رسمی،‌پیمانی و قراردادی در چارچوب قوانین و مقررات استخدامی اعضای هیات علمی، مصوبات هیات امنا، هیات رئیسه، هیات ممیزه و کمیته منتخب دانشگاه می پردازد.
 
شرح وظایف اداره کارگزینی هیات علمی:
§         انجام امور استخدام،‌انتصاب، استعفا، خاتمه خدمت، اخراج، انتقال، ماموریت(‌مامور به خدمت، مامور به تحصیل، ماموریت استفاده از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور)
§         ترفیع ( پایه استحقاقی- تشویقی- بورس) ، ارتقاء مرتبه، مرخصی ( استحقاقی- استعلاجی،‌ بدون حقوق) بازنشستگی اعضای هیات علمی با توجه به قوانین و مقررات
§         تهیه و تنظیم کلیه احکام کارگزینی اعم از افزایش ضریب حقوق،‌برقراری فوق العاده مدیریت،‌کمک هزینه  عائله مندی و اولاد، پرداخت فوق العاده ماموریت روزانه و هزینه سفر داخل و خارج از کشور، قراردادهای خرید خدمت مشمولین طرح سربازی با استفاده از قانون تامین هیات علمی مورد نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی کشور، ‌احکام تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی
§         اجرای مصوبات هیات امنا، کمیسیون دائمی هیات امنا، هیات رئیسه ،‌هیات ممیزه، کمیته منتخب ترفیعات هیات علمی
§         ابلاغ و اجرای آرای هیاتهای انتظامی هیات علمی و اوراق قضائی
§         تهیه آمارهای پرسنلی،‌خلاصه پرونده،‌گواهی اشتغال به کار، سوابق کار، معرفی نامه به سازمانها و موسسات خارج از دانشگاه، پاسخ به مکاتبات و نامه ها
§         همکاری با اداره کارگزینی کارکنان و اداره بازنشستگی همچنین مدیریت اداری،‌مالی، بودجه و تشکیلات
§         حفظ ونگهداری پرونده های پرسنلی اعم از جاری، بازنشسته، راکد، موضوعی و...
§         انجام سایرامور اداری که در حد وظایف محول می شود.
 
  افراد شاغل در اداره کارگزینی هیات علمی:
 
ردیف
نام ونام خانوادگی
سمت
شماره تماس
داخلی
1
خانم جمیله شکرالهی
رئیس اداره کارگزینی هیات علمی
4569556-0261
2738
2
خانم معصومه خادمی
کارگزین  امور استخدامی اعضای هیات علمی رسمی
"
2737
       
 
3
خانم الهام شاهی
کارگزین امور استخدامی اعضای هیات علمی پیمانی
"
"
 
 
 

 

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4686 بار   |   دفعات چاپ: 1234 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر