توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1380/04/18
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی وضعیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تربیت معلم
سیده نجمه محمودی
2
بررسی برنامه درسی یادگرفته شده بهداشت فردی (تغذیه وبهداشت دوران قائدگی ) در دبیرستانهای دخترانه استان ایلام در سال 90-89
امنه صدر
3
بررسی فرایند در مراکز آموزش عالی با رویکرد یادگیری مادام العمر
فاطمه برزگر
4
بررسی میزان استفاده اساتید دانشگاه تربیت معلم ( حصارک) از روشهای فعال تدریس در سال تحصیلی 91-90 و عوامل مرتبط با آن
سلمان آخش
5
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی وروش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان پسر دردرس علوم تجربی ( پایه پنجم ابتدایی شهرستان کرج در سال 91-9
محمدامین فرهادی پور
6
بررسی باز خورد معلمان به عملکرد دانش آموزان در اجرای طرح ارزشیابی تو صیفی در مدارس ابتدایی استان کردستان در سال 90-89
خاطره سبحانی
7
ارزیابی درونی گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی
سیاوش قلیزاده اتانی
8
بررسی میزان انطباق اهداف و محتوای دوره های ضمن خدمت معلمان متوسطه با مهارتهای تدریس در استان یزد
سمیرا محمدی
9
تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارتهای حل مسئله در دختران پیش دبستانی استان تهران
خیرقدم صبوری
10
رابطه برنامه درسی پنهان با سازگاری اجتماعی در بین دانش اموزان دوره متوسطه نظری شهرستان ماکو
اللهه پاشازاده
11
پیامدهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات ( فاوا ) در برنامه درسی دبیرستانهای هوشمند دخترانه شهر تهران
فاطمه خجسته
12
بررسی اثر بخشی فعالیت های فوق برنامه ی ( امور تربیتی ) مدارس شهر کرمانشاه
علیرضا امیری
13
آسیب شناسی برنامه های مراکز ژیش دبستانی ( دولتی ) استان کهگیلویه و بویر احمد در سال تحصیلی 93-92
عنایت کریم زاده
14
تاثیر فعالیت های زبان آموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 6-5 ساله در مراکز پیش دبستان های خصوصی شهرستان لنگرود
نیوشا باقری
15
بررسی امکان اجرای برنامه درسی تلفیقی در مقطع ابتدایی نظام آموزش وپرورش ایران
کورش رستمی مسنی
16
رابطه بین هوش معنوی و مهارتهای تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متوسطه شهر تهران
فریوش سلمانزاده
17
هم خوانی برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی کسب شده مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان
طاهره نوری
18
بررسی همخوانی برنامه درسی اجرا شده و کسب شده ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه
اعظم الملوک شیخ حسنی
19
شناسایی مولفه های هوش معنوی و ردیابی آنها در برنامه درسی پایه سوم ابتدایی ایران
بهروز خرام
20
بررسی رابطه مولفه های برنامه درسی پنهان با تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
محمد بلوچی سرخو
21
طراحی مدل اموزش وبهسازی معلمان مقطع متوسطه و ارائه برنامه درسی براساس رویکرد شایستگی
محسن دیبائی صابر
22
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی بر دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه /بیش فعالی درمدارس ابتدایی
صدیقه سالم
23
تاثیر روش تدریس همیاری با رویکرد حل مساله بر خلاقیت دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
زینب مهدوی نیا
24
ارزشیابی فعالیت های فوق برنامه مقطع متوسطه دوم مدارس پسرانه شهر بابل با استفاده از الگوی(CIPP)
سیدحسین قاسم تبارگنجی
25
بررسی میزان توجه به حقوق کودکان یونیسف در کتب درسی مقطع متوسطه اول
شهامت روزیان
26
تحلیل محتوای کتب درسی متوسطه اول بر اساس مولفه های آموزش صلح سازمان ملل
ابوذر نورعلی
27
بازنمایی ادراکات و تجارب معلمان از فرایند اموزش در مقطع ابتدایی با تاکید بر مولفه ی جنسیت
فریبا سنگ سفیدی
28
ارائه مدل آموزش ارزشها در برنامه درسی با تاکید بر اسناد بالا دستی
فتانه یزدانی
29
بررسی عوامل بازدارنده درسی و غیر درسی در پرورش خلاقیت دانش آموزان دوره دوم متوسطه شاخه نظری مدارس دخترانه
روناک شریفی
30
تاثیر آموزش مهارتهای مسئولیت پذیری و تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و شناختی دانش آموزان دختر پایه هفتم
هما شاهرکنی موسوی
31
الهام بخشی های قرآن کریم برای مدل مفهومی برنامه درسی
محمدحیدر یعقوبی
32
طراحی، تدوین و اعتبار سنجی برنامه و سرفصل دروس کارشناسی پیوسته بهداشت مدارس
اکرم حافظی
33
ارائه و اعتباربخشی به الگویی برای توسعه دانش فرهنگی مبتنی بر بوم معلمان استان کردستان
لقمان شاکری
34
طراحی و اعتباربخشی چارچوب برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر پرورش خلاقیت در دوره اول ابتدایی
آناهیتا فرجی
35
تدوین الگوی برنامه ی تربیتی مدارس متوسطه با تاکید بر سیره و روش تربیتی رضوی و ارائه ی پیوست نگار فرهنگی مبتنی بر آن
حبیب اله تقی پور سهل ابادی
36
بازنمایی تجارب زیسته معلمان نسبت به قلدری دانش آموزان در دوره ابتدایی
حانیه خیرخواه آبکناری
37
تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر هوش هیجانی دانش آموزان پایه دهم متوسطه
مریم قنبری فر
38
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم دانش اموزان دختر براساس الگوی سیپ
اکرم ورمزیار
39
شناسایی مولفه های هوش معنوی و ردیابی در کتاب های درسی دوره اول متوسطه
سلیمان رحمانی
40
تحلیل محتوای کتب درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه از منظر توجه به مولفه های آموزش چند فرهنگی
منا کریمی
41
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه و کاربست آن در دوره ابتدایی
هادی درزی رامندی
42
ارائه الگوی برنامه درسی برای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی با رویکرد کار آفرینی
حسین نیک فرجام
43
" طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌درسی دوره اول ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی "
غلامرضا شاکری ارقنه
44
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی رشته مکاترونیک در آموزش های فنی - حرفه ای در آموزش و پرورش با رئیکرد آموزش استم(علوم،فناوری،مهندسی و ریاضی)
حمید یزدانی
45
طراحی واعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران
الهام صابری
46
بررسی جایگاه و نقش تربیت جنسی در دوره ابتدایی و ارائه چارچوبی برای آموزش
سمانه قدیریان پور
47
واکاوی تجارب زیسته و ادراکات دانش آموزان دوره اول متوسطه و دبیران دین و زندگی از هویت دینی در برنامه درسی
اسحق شیرین کام
48
طراحی برنامه درسی هنرهای بومی در دوره ابتدایی مورد مطالعه منطقه سیستان
مریم کیخا
49
همرسانی اتو بیو گرافی معلمان در شبکه اجتماعی برای آموزش همکاران
طهماسب کاوسی
50
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی شهروند الکترونیک در دوره دوم ابتدایی
روژین حسین زاده
51
" ارائه و اعتبارسنجی الگوی بالندگی اعضاء هیئت علمی در توسعه برنامه درسی(مطالعه موردی:دانشگاه فرهنگیان)
امیر یونسی
52
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دردوره پیش دبستانی
طاهره عاشوری
53
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی آموزش هنرهای تجسمی در دوره ابتدایی
ایمان جواهری پور
54
واکاوی و کاوش تاریخی رشته برنامه ریزی درسی ، درنظام آموزش عالی ایران و ارائه راهکارهای توسعه
علیرضا امیری
55
مسیر زندگی و توسعه حرفه‌ای معلمان دوره ابتدائی
محمدامین فرهادی پور
56
شناسایی آثار برنامه درسی سایه در دوره دوم توسطه
مجمدجواد غلامی
57
بررسی ارتباط آموزش کتاب انسان و محیط زیست با اخلاق زیست محیطی دانش آموزان
فائزه ادینه محمدزاده
58
شناسایی ادراکات معلمان از جایگاه، ضرورت و مؤلفه های آموزش سواد رسانه ای در برنامه های درسی دوره دوم ابتدایی
سمیه رحیمی
59
آشکار سازی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای برنامه درسی در سال تحصیلی 1400-1399
مهدی اقاپور
60
چگونگی ارزشیابی دانش اموزان ابتدایی دردوران کووید 19جهت راهکارهایی برای اموزش های حضوری
شیما نباتی
61
آشکارسازی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای برنامه درسی در سال تحصیلی 1399-1400
مهدی اقاپور
62
ادراک و فهم افسران پلیس از نقش برنامه‌های درسی آموزش عالی و ارتباط آن با عملکرد شغلی
حبیب احمدی ارکمی
63
مسیر زندگی و توسعه حرفه‌ای معلمان دوره ابتدائی مطالعه کیفی
محمدامین فرهادی پور
64
بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی نسبت به ارزشیابی فعالیت های هنری دانش آموزان
محدثه صفرزاده چماچائی
65
شناسایی و تبیین شایستگی های حرفه ای مشاور برنامه درسی در نظام آموزش عمومی
سروه امینی
66
شناسایی روش ها و فعالیت های ایجاد شادی و نشاط در مدارس متوسطه دوم شهر تهران
مرضیه اباذری
67
ارایه الگوی تبیین رابطه بین عوامل زمینه ای با پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ، پژوهشی ترکیبی با داده های ایرانی تیمز 2019
رویا عباسی
68
طراحی و اعتباربخشی الگو برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره پیش دبستانی.
طاهره عاشوری
69
عنوان رساله به فارسی بازنمایی تصویر وجایگاه کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران ازطریق تحلیل گفتمان پسا استعمارگرایی
مریم اکبرزاده
70
شناسایی موانع به کارگیری روش های تدریس فعال در دوره ابتدایی در شهر کرج
سعد کریمی سیمان
71
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی (چهارم ،پنجم،ششم ) از نظر اسناد بالا دستی
منصور کاظم زاده
72
تحلیل تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی به منظور بهبود مهارت پرسشگری دانش آموزان
علی اکبر چراغعلی زاده طالکوئی
دروس ترم جاری
887 - اصول و مبانی آموزش و پرورش - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
883 - اصول برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
879 - برنامه ریزی درسی در آموزش عالی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
875 - نظریه های برنامه درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
723 - برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
847 - اصول و مبانی برنامه ریزی درسی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
859 - برنامه ریزی درسی در دوره متوسطه - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
848 - سیاستگذاری آموزشی (با تاکید بر برنامه درسی) - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
850 - مبانی روانشناختی و اجتماعی در برنامه درسی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
716 - برنامه ریزی آموزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
622 - مدیریت کیفیت در نظام های آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
625 - سمینار در ارزیابی عملکرد سازمانهای آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
292 - پروژه - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
272 - مبانی و اصول برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
272 - مبانی و اصول برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 14:00 تا 16:00
272 - مبانی و اصول برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30