توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی تاریخ وفلسفه تعلیم وتربیت
تربیت معلم
1385/07/01
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
اعتبار سنجی برنامه درسی حوزه تربیت و یادگیری قران و معارف
سوسن کشاورز
تکمیل شده
1395
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی فلسفه آموزش وپرورش مقطع پیش از دبستان کودکان استثنائی
رسول برخوردارزواره
2
تبین فلسفه بازی
فاطمه قلی ها
3
تبیین فلسفه حج ودلالتهای تربیتی آن
اصغر مرادنژاددیجوجین
4
بررسی فلسفه تعلیم وتربیت کودکان استثنائی در اسلام
مهدی اکبری جعفرابادی
5
بررسی جایگاه عواطف درامر تربیت انسان از دیدگاه آموزههای دینی اسلام با تاکید بر سیره پیامبر ( ص ) و دلالتهای آن در عناصر برنامه درسی
کمال اسدی
6
بررسی فلسفه امر وبه معروف و نهی از منکر در امر تربیت
تهمینه یونس پورعیسی لو
7
فلسفه آموزش خانواده کودکان استثنایی و ارزشیابی برنامه آموزش خانواده بر مبنای آن
اکرم آبزن
8
تبیین فلسفه ی معاد در تربیت اسلامی
محسن زهری
9
بررسی بنیادهای تربیت اجتماعی در اسناد تحول نظام تربیت رسمی و عمومی کشور و رهگیری آنها در کتاب های تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی
فریده سادات قافله باشی
10
فلسفه تربیت بدنی در اسناد تحولی نظام آموزش وپرورش و رهگیری آن در برنامه درسی تربیت بدنی دوره ابتدایی
نسرین حاجیلومهدی پور
11
فلسفه مرگ ودلالتهای تربیتی آن بر سبک زندگی از دیدگاه قرآن و مقایسه آن با تجربیات زیسته معلمان
اعظم طاهرخانی
12
تبیین فلسفه زندگی در قرآن کریم و دلالتهای تربیتی آن بر سبک زندگی
فاطمه محمدی
13
بررسی فلسفه خانواده با تاکید بر ابعاد ساختاری و کارکردی و دلالت های تربیتی آن مبتنی بر آموزه های قرآن
مریم برهمن
14
طراحی الگوی تربیت عقلانی بر مبنای قرآن کریم ، از منظر تبیین بنیان های معرفت شناختی آن
شیرین رشیدی
15
تحلیل تطبیقی خاستگاه های تربیتی آینده نگری در دیدگاه افلاطون ومطهری
ناصح طاهری
16
تحلیل تطبیقی زندگی خوب به عنوان یکی از اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه علامه طباطبایی و جورج هگل
آذر جبرائیل
17
تبیین وارزیابی رویکرد های فلسفی اقدام پژوهی و ارائه الگویی برای پژوهشگری معلمان مبتنی بر اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی
علی احمدی
18
بررسی آراء تربیتی علامه کرباسچیان به منظور تدوین فلسفه تربیتی
پیمان حاج قاسمی
19
تبین مفهوم آزادی و عدالت از دیدگاه علامه طباطبایی به منظور استخراج دلالتهای آن در تربیت مدنی
حمیدرضا کاردگر
20
پایان نامه
محمدرضا نگاهی
21
تبیین مبانی معرفت شناسی عدالت و جایگاه تعلیم و تربیت در آن بر بنیاد اندیشه های فارابی به منظور ارائه الگوی نظری عدالت تربیتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی
سینا ترکاشوند
22
طراحی الگوی مفهومی یادگیری با هم زیستن مبتنی بر فلسفه همزیستی مسالمت امیز از منظر آموزه های قرآنی با تاکید بر تفسیرالمیزان
سلمان رضوان خواه
23
تبیین الگوی مفهومی تربیت زیبایی شناسانه بر اساس مفهوم انسان و...
معصومه رمزی مختاری
24
تبیین شاکله انسانی در معرفت نقس علامه حسن زاده آملی و پیشنهاد چهارچوبی برای تربیت اسلامی
شهریار غفاری
25
تبیین سبک زندگی اقتصادی مبتنی بر دیدگاه های فلسفی علامه طباطبایی
رضا شاه بیک
26
چیستی فلسیفه تعلیم و تربیت بومی و ارزیابی رساله دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت در تهران ا ز منظر توجه به مسئله بومی سازی
مریم مغفوری فرسنگی
27
تدوین فلسفه تربیتی مدرسه اخلاق مدار بر اساس رویکرد فضیلت با قرائت اسلامی
عاطفه شیرمحمدی
28
تبیین مفهوم موقعیت در اسناد تحولی نظام تربیت رسمی و عمومی کشور
مژگان شجاعی زاد
29
تبیین و ارزیابی فلسفه عدالت تربیتی در مبانی نظری اسناد تحول بنیادین نظام تربیت رسمی عمومی
ساجده مصفانهر
30
تبیین فلسفه جهاد در تربیت اسلامی
پریا رحیمی خدرابادی
31
تبیین نقش اراده در عاملیت انسان در دیدگاه جوادی آملی واشارات آن در تربیت اخلاقی
فرشته شکراللهی یانچشمه
32
تبیین فلسفه جهاد از دیدگاه علامه طباطبایی و اشارات تربیتی آن در برنامه درسی آمادگی دفاعی
پریا رحیمی خدرابادی
33
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان شهرستان کنگان
رضوان محمدی
34
بررسی نقش بدن در ادراک در آموزش مجازی در مقایسه با آموزش چهره به چهره با نگاه پساپدیدارشناسانه
فهیمه خوشخو
35
روایت نگاری ادراک معلمان پایه پنجم منطقه 5 تهران از اخلاق تدریس
زهره ربانی لشکاجانی
36
تبیین رویکرد تربیت اخلاقی ملا احمد نراقی و مقایسه آن با رویکرد تربیت اخلاقی در اسناد بالا دستی آموزش و پرورش
اسیه نراقی
37
تحلیل آثار معرفتی و اخلاقی حضور در هیئت های مذهبی مبتنی بر روایت نگاری (مطالعه موردی شهر کرج، هیئت انصارالامام)
مرجان بدری قلعه جوقی
دروس ترم جاری
871 - مبانی فلسفی تربیت اسلامی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
741 - تعلیم و تربیت اسلامی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 09:30
741 - تعلیم و تربیت اسلامی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
701 - نظریات تربیتی ائمه اطهار - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
741 - تعلیم و تربیت اسلامی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
262 - تربیت اخلاقی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
260 - آرای تربیتی اندیشمندان مسلمان - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
264 - خانواده در اسلام - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00