ورود به پنل کاربری
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ( OLD SITE )
معاونت دانشجویی

آزاده اکبری( کارشناس کمیسیون بررسی موارد خاص)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۷/۱۹ | 
اهم وظایف کمیسیون بررسی موارد خاص
 

    
                                       دبیر کمیسیون بررسی موارد خاص معاون دانشجویی است.
          این کمیسیون بر حسب وظایف درخواست آموزشی دانشجویان را که در چارچوب و مقررات موجود
          امکان­پذیر نیست، طبق آیین‌­نامه‌های وزارت علوم و تحقیقات و فناوری بررسی و اعلام نظر می­‌نماید.




 

دفعات مشاهده: 2258 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کمیسیون بررسی موارد خاص

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ | 

اهم وظایف:

کمیسیون بررسی موارد خاص که به عنوان یک واحد از زیر مجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه می‌باشد و با رعایت مفاد آیین‌نامه خود به وضعیت تحصیلی دانشجویانی که مورد خاص تشخیص داده می‌شوند رسیدگی و رأی نهایی در مورد آن‌ها را صادر می‌نماید.

ترکیب اعضاء کمیسیون بررسی موارد خاص به ترتیب متشکل از:
1- رئیس دانشگاه به عنوان رئیس کمیسیون
2- معاون دانشجویی دانشگاه به‌ عنوان دبیر کمیسیون
3- معاون آموزشی دانشگاه
4- مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر
4- سه نفر از اعضاء هیأت علمی صاحب نظر و متعهد دانشگاه به پیشنهاد دبیر کمیسیون که این سه نفر در اولویت اول شامل مدیر کل امور آموزشی، مدیرکل تحصیلات تکمیلی، مدیر کل امور فرهنگی خواهد بود که نامبردگان بایستی عضو هیأت علمی دانشگاه نیز باشند.

آیین‌نامه اجرایی کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و موسسات دولتی


دفعات مشاهده: 2205 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر