معاونت فرهنگی و اجتماعی- صفحه نمایش
گزارش کارگاه Gamification

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1395/9/1 | 

کارگاه یک روزه Gamification توسط انجمن علمی MBA در تاریخ 95/8/25 ساعت 17 الی 19 در تالار فرهیختگان دانشکده مدیریت با حضور 80 نفر از دانشجویان علاقمند برگزار شد. در این کارگاه مهندس کامران حاتمی دانش آموخته MBA دانشگاه امیرکبیر در خصوص گیمیفیکیشن، راهکاری نوین در موقعیت کسب و کار سخنرانی نمودند.

لازم به ذکر است گیمیفیکیشن به صورت گسترده‌ای امروزه در بازاریابی استفاده می‌شود و یشتر از ۷۰ درصد از لیست شرکتهای Forbes Global 2000 طرحی برای استفاده از گیمیفیکیشن برای اهداف بازاریابی و حفظ مشتری دارند.

مدیریت فرهنگی و اجتماعی

نشانی مطلب در وبگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی:
http://khu.ac.ir/find-92.9923.29814.fa.html
برگشت به اصل مطلب