نظر خواهی: همان­گونه که مستحضر هستید دانشگاه.........

 | تاریخ ارسال: 1394/11/25 | 

باسمه تعالی

همکار ارجمند، عضو محترم هیئت علمی دانشگاه خوارزمی

با سلام و تحیت

همانگونه که مستحضر هستید دانشگاه (نظیر هر سازمان دیگری) با مشکلاتی روبه‌رو است که می‌توانند راه‌حل‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند‌مدت داشته باشند. هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی در این موارد، ضمن آن‌که از اتلاف امکانات جلوگیری می‌کند، متضمن پیشبرد اهداف دانشگاه نیز خواهد بود. از این رو انجمن اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی درصدد است در مرحلۀ نخست مشکلات با راه‌حل کوتاه‌مدت و در مراحل بعد مشکلاتی را که راه‌حل میان‌مدت و بلندمدت دارند ازطریق مراجعه به افکار عمومی دانشگاهیان محترم شناسایی کند و در صورت لزوم پس از بررسی میدانی آن‌ها، پیشنهادهای برآمده از آرای استادان و پژوهش‌های میدانی انجام‌شده در این زمینه را به مسئولان دانشگاه و وزارتخانه منعکس کند. نقشه راه اقدام‌های مورد نظر در این زمینه به شرح زیر است:

آذر ماه 1394:

 اخذ پیشنهادهای دانشگاهیان محترم برای بازشناسی آن دسته از مشکلات دانشگاه که راه‌حل کوتاه‌مدت دارند، جمع‌بندی مشکلات ابرازشده از سوی استادان، انعکاس مجدد این جمع‌بندی به آنان برای اظهارنظر نهایی در مورد اهمیت، میزان شدت و راهکارهای اجرایی فائق آمدن بر این دسته از مشکلات.

دی ماه 1394:

اخذ پیشنهادهای دانشگاهیان محترم برای بازشناسی آن دسته از مشکلات دانشگاه که راه‌حل میان‌مدت دارند، جمع‌بندی مشکلات ابرازشده از سوی استادان، انعکاس مجدد این جمع‌بندی (در ابعاد علمی، فرهنگی-اجتماعی، رفاهی، آموزشی) به آنان برای اظهارنظر نهایی در مورد اهمیت، میزان شدت و راهکارهای اجرایی فائق آمدن بر این دسته از مشکلات.

بهمن ماه 1394:

 بررسی پیشنهادهای استادان محترم در شورای مرکزی انجمن و ارجاع موارد موردنیاز برای انجام پژوهش‌های میدانی. شایان ذکر است که با همکاری معاونت محترم پژوهشی دانشگاه، حمایت مالی لازم از گردآوری داده‌های میدانی و پژوهش در مورد اهم مسایل مبتلابه میان‌مدت دانشگاه، به عمل خواهد آمد و از استادان داوطلب دانشگاه در این جهت، برای اجرای پروژه های تحقیقاتی بازشناسی دقیق مشکلات میان مدت دانشگاه از سوی شورای مرکزی انجمن دعوت به عمل خواهد آمد. البته هم زمان تلاش خواهد شد تا در صورت موافقت دفتر نهاد نمایندگی، به بارش‌های فکری استادان محترم در جریان مسئله یابی در مسائل میان‌مدت (و در مرحله بعد مسائل بلند‌مدت) دانشگاه و همین طور انجام پژوهش‌های میدانی انجام‌شده درجهت تدقیق مشکلات میان‌مدت و بلند‌مدت مطرح‌شده از سوی استادان محترم، امتیازهای فرهنگی لازم اختصاص یابد.

 با توجه به نقشه راه ارائه‌شده، خواهشمند است به پرسش زیر که معطوف به بازشناسی مهم‌ترین مشکلات دانشگاه که با تغییرات جزئی و اتخاذ راه‌حلی کوتاه‌مدت قابل اصلاح است، پاسخ فرمایید.

***

به نظر شما، مهم‌ترین مشکلات آنی و فوری دانشگاه که با اتخاذ راهکارهای مناسب در زمانی کوتاه می‌توان به رفع آن‌ها اقدام کرد، چه مواردی است؟

 خواهشمند است ضمن درج عناوین مشکلات مورد نظر، نحوه برخورد اجرایی با آن را نیز از نظر خودتان مطرح فرمایید.

خواهشمند است پاسخ خود را طی 10 روز آینده به رایانامۀ انجمن اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی،(university.society@khu.ac.ir)ارسال فرمایید.

                                                                              

                                                                                      با سپاس فراوان

                                                        شورای مرکزی انجمن اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6901 بار   |   دفعات چاپ: 559 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر