شرح وظایف تدارکات

 | تاریخ ارسال: 1394/11/27 | 
 

 اهم وظایف اداره تدارکات:

- نظارت بر امور مربوط به کارپردازی اعم از راهنمایی، تقسیم کار و تعیین وظایف کارکنان تحت سرپرستی
-پیش بینی احتیاجات واحد متبوع و اقدام به اخذ اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی
- نظارت بر نحوه ی خرید و کیفیت کالا، کنترل و تایید اسناد مربوط به اجناس خریداری شده

 - نظارت بر جمع آوری اطلاعات مورد نیازاز فروشندگان لوازم و کالا و هماهنگی با کارپردازان تحت سرپرستی در خرید کالا از فروشندگانی که از نظر قیمت و مرغوبیت اجناس مناسب تر می باشند

- نظارت بر اخذ درخواست های خرید از واحدها و کنترل دستورات صادره و اولویت بندی درخواست ها بر حسب نیاز و ضرورت

- کنترل و راهنمایی کارپردازان نسبت به تحویل کالای خریداری شده به واحد انبار
- تشکیل جلسات داخلی با کارپردازان و طرح روش های کار و تنظیم گزارش کار آنان
-  نظارت بر تنظیم سند هزینه جهت حسابرسی و صدور چک
 

اهم وظایف انبار مرکزی:

  • درخواست خریدکالاهای مورد نیاز با توجه به سفارش کالا
  • ثبت اسناد خریدهای کارپردازی
  • نگهداری آخرین آمار کالای وارده به انبار
  • نگهداری آخرین آمار کالای صادره از انبار
  • بررسی اجناس خریداری شده با برگه درخواست خرید
  • نگهداری اموال خریداری شده
  • تحویل کالاهای خریداری شده به واحدهای دانشگاه
  • تهیه گزارش های لازم جهت ارائه به مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
  • نظارت در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار با هماهنگی جمعداری اموال دانشگاه




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2638 بار   |   دفعات چاپ: 293 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر