Email: physicskhu1@gmail.com

مراسم اختتامیه ی ششمین کنگره ی بین المللی علوم و فناوری نانو

 | تاریخ ارسال: 1395/9/16 | 
برگزاری باشکوه مراسم اختتامیه ی ششمین کنگره ی بین المللی علوم و فناوری نانو، ICNN 2016

جمعه، سومین روز کنگره ی بین المللی علوم و فناوری نانو، ICNN 2016، با برگزاری سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی با حضور مسئولان دانشگاه ادامه یافت.

در این کنگره 21 میهمان خارجی از 11 کشور مختلف دنیا از جمله کانادا، انگلیس، ترکیه، افغانستان، کرواسی، تایوان، عراق، مالزی، هندوستان، پاکستان و آلمان به همراه استادان، دانشجویان و دانش‌پژوهان کشورمان حضور داشتند.

 آخرین سخنران علمی کنگره، آقای دکتر رامین گلستانیان استاد دانشگاه آکسفورد بودند که با استقبال جمع کثیری از استادان و دانشجویان روبه رو شد.

در مراسم اختتامیه، ابتدا آقای دکتر مجلس آرا دبیر کنگره، گزارش برگزاری سه روزه‌ی کنگره را به زبان انگلیسی و فارسی ارائه کرد. سپس آقای دکتر رضایت معاون ستاد ویژه‌ی توسعه و فناوری نانو معاونت محترم ریاست جمهوری درباره ی پیشرفت‌های اخیر کشور در حوزه ی علوم و فناوری نانو سخن گفتند

در پایان مراسم، از کمیته‌های مختلفی که در برگزاری باشکوه این کنگره نقش داشته‌اند، تقدیر شد.

 مقرر شد در یک مراسم ویژه از همه استادان و دانشجویان و کارکنان برگزارکننده‌ی کنگره با حضور مسئولان محترم دانشگاه تقدیر به عمل آید.

از نکات بسیار برجسته‌ی سومین روز این کنگره، حضور آقای  دکتر نعمت الله گلستانیان، استاد پیشکسوت دانشکده ی فیزیک بود که در فضایی بسیار صمیمی و عاطفی مورد استقبال گرم و پرشور  استادان و دانشجویان قرار گرفتند.

 

 

 

 

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4074 بار   |   دفعات چاپ: 259 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر