دانشجوی دانشگاه خوارزمی در فستیوال جهانی دانشجویان

 | تاریخ ارسال: 1396/8/8 | 
نوزدهمین دوره فستیوال جهانی دانشجویان و جوانان(World Festival for Youth & Students 2017) با حضور دانشجوی دانشگاه خوارزمی در شهر سوچی روسیه از 23 مهر ماه به مدت یک هفته برگزار شد.

هوشیار شریعتی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این فستیوال که با همکاری سازمان ملل و میزبانی فدراسیون روسیه شرکت کرد. در این دوره از همایش جهانی ، بیش از 25 هزار جوان با شعار "ما برای صلح، همبستگی و عدالت با امپریالیسم مبارزه می کنیم؛ با افتخار به گذشته‏مان آینده را می سازیم" گرد هم آمدند.

همچنین تعداد 1500 نفر از شرکت کنندگان در این فستیوال جهت شرکت در برنامه منطقه ای انتخاب شدند تا طی 3 روز یکی از 15 شهر منتخب فدراسیون روسیه را مورد بازدید قرار دهند؛ که نماینده دانشگاه خوارزمی با حضور در شهر ماخاچکالا ضمن شرکت در برنامه های هنری، گردشگری و فرهنگی این شهر، در نشست جوانان که با حضور 49 جوان پیشرو از 31 کشور در دانشگاه ملی داغستان صورت گرفت، شرکت کرد.

حضور رئیس جمهوری کشور روسیه(و تنی از مقامات این کشور) در مراسم افتتاحیه و اختتامیه و نیز بسیاری از چهره های سیاسی، علمی و بین الملل در حوزه های مختلف از بسیاری کشورها، این دوره از فستیوال - که از سال 1947 هر چار سال یک بار برپا می شود- را به بزرگترین رویداد جوانان و دانشجویان در دنیا بدل ساخت.

معاونت فرهنگی و اجتماعی




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 10901 بار   |   دفعات چاپ: 743 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر