اپلیکیشن Adobe XD به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفت

 | تاریخ ارسال: 1397/2/29 | 

اپلیکیشن Adobe XD را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی رابط کاربری به حساب آورد که روی تمامی پلتفرم ها شامل ویندوز، مک، آی او اس و اندروید در دسترس است. بد نیست بدانید که تا به حال، برای استفاده از این سرویس باید ماهانه حداقل 10 دلار پرداخت می کردید تا بتوانید از خدمات آن روی ویندوز، مک، اندروید یا آی او اس استفاده کنید، اما مسئولان ادوبی به تازگی هزینه پرداختی را حذف کرده و کاربران به این ترتیب می توانند به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کنند.

این پکیج رایگان فضایی معادل 2 گیگابایت را به همراه یک پروتوتایپ فعال برای طراحی در اختیار کاربران می گذارد. بد نیست بدانید که دسترسی به فونت ها به صورت محدود در نظر گرفته شده، اما در مقابل به اکثر ابزاری که کاربران تا به حال برای استفاده از آنها مجبور به پرداخت هزینه بودند، به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

به عنوان رقبای اپلیکیشن Adobe XD می توان به Sketch یا Invision Studio اشاره کرد که برای استفاده از آنها، باید هزینه ای را به صورت اشتراک سالیانه پرداخت کنید.

در راستای ارائه پلن جدید، اپلیکیشن Adobe XD به قابلیت های جدیدی نیز مجهز شده است که از جمله آنها می توان به امکان جایگزینی کلیه المان های طراحی (به صورت همزمان) روی تمامی پلتفرم ها و اضافه کردن اشیاء به Artboard های مختلف با یک حرکت ساده اشاره کرد.

این اپلیکیشن همچنین در بروزرسانی جدید خود قادر است تا فایل های فتوشاپ را با سرعت بیشتری نسبت به قبل باز کرده و افکت های تصویری را نیز در حافظه خود ذخیره می کند. به این ترتیب می توانید فایل های Sketch را به راحتی مرور کنید و از طرف دیگر، قادر خواهید بود تا اسناد و فایل های خود را به رمز عبور مجهز کنید تا هیچ شخصی امکان دسترسی به آنها را نداشته باشد.

ممسئولان ادوبی به این موضوع اشاره کرده اند که برنامه های زیادی برای توسعه اپلیکیشن Adobe XD دارند که از جمله آنها می توان به اضافه شدن انیمیشن، قابلیت کار به صورت تیمی روی پروژه های مختلف و پشتیبانی از پلاگین ها اشاره کرد.

به این ترتیب شرکت یاد شده قصد دارد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کرده و از طرف دیگر، دنیای رابط کاربری اپلیکیشن ها را با تحول بزرگی روبرو کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقبای اشاره شده، برای ادامه رقابت با اپلیکیشن Adobe XD به چه ترفندهایی پناه می برند.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5890 بار   |   دفعات چاپ: 799 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر