با 5 افزونه برتر گوگل کروم آشنا شوید!

 | تاریخ ارسال: 1397/2/29 | 

مرورگر گوگل کروم که برای پلتفرم‌های مختلف موجود بوده، قابلیت‌های جذابی را ارایه می‌دهد. پشتیبانی از افزونه‌های مختلف، یکی از این قابلیت‌های جذاب محسوب شده که توسط آن، توانایی‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب با 5 افزونه گوگل کروم که بسیار پرکاربرد هستند، آشنا می شوید.

گوگل برای مرورگر محبوبش، فروشگاه اختصاصی خودش را قرار داده که در آن، صدها افزونه مختلف به صورت رایگان و پولی موجود است. این افزونه‌ها با هدف بهبود عمکلرد مرورگر تنها با یک کلیک قابل نصب و استفاده هستند و تجربه بهتری را برای وب گردی در اختیار کاربران قرار می دهند.

افزونه گوگل کروم

با توجه به تعداد زیاد این افزونه‌ها، شاید انتخاب بهترین و کاربردی‌ترین موارد موجود، برای کاربر دشوار باشد؛ به همین ترتیب در این مقاله تصمیم داریم 5 افزونه برتر موجود برای گوگل کروم را به شما معرفی کنیم.

Data Saver

دیتا سیور افزونه‌ای است که برای مرورگر کوکل کروم منتشر شده است. این افزونه پیش از بارگذاری کامل صفحه و با متصل شدن به سرور سایت، آن را فشرده کرده و بعد، یک نسخه کم حجم شده را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این‌ها در بخشی از افزونه Data Saver، این امکان در اختیار کاربر قرار گرفته تا به بررسی میزان دیتای مصرفی اینترنت پرداخته و بدین ترتیب آن را کنترل کند. این افزونه گوگل کروم را می‌توانید به صورت رایگان برای مرورگر خود دانلود کنید.

AdBlocker

اگر از تبلیغات مزاحمی که در وبسایت‌های مختلف می‌بینید خسته شده‌اید، افزونه AdBlocker برای مرورگر کروم در این بخش به کمک‌تان می‌آید. این افزونه با حذف تبلیغات مختلف مانند بنرها، لینک‌های پاپ آپ، ویدیوهای پاپ آپ و دیگر موارد مشابه، یک نسخه کامل و بدون کوچک‌ترین مزاحمت از وب سایت مورد نظرتان را به شما نمایش می‌دهد. افزونه AdBlocker به صورت رایگان برای مرورگر گوگل کروم قابل دانلود و نصب است.

Highly Highlighter

یکی دیگر از افزونه‌های کاربردی ساخته شده برای مرورگر کروم، Highly Highlighter بوده که شما را قادر می‌سازد تا در حین وب گردی، بخش‌های مورد نیاز خود از متن موجود در صفحه را هایلایت کرده و با دیگر افراد به اشتراک بگذارید. نکته جالب Highly Highlighter ساختار آن بوده که به صورت شبکه اجتماعی در اختیار افراد قرار گرفته است. این افزونه گوگل کروم را می‌توانید به صورت رایگان برای مرورگر خود دانلودکنید.

Google Translate

مترجم آنلاین گوگل یکی از پرقدرت‌ترین ابزارهایی است که برای امور ترجمه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. اکنون این ابزار محبوب به صورت یک افزونه برای گوگل کروم قابل استفاده بوده و شما می‌توانید برای ترجمه متون از آن استفاده کنید. یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت موجود در افزونه Google Translate، قابلیت ترجمه زنده وبسایت با کلیک راست بر روی متن‌های موجود در آن بوده که شما را در ترجمه سریع بسیار کمک می‌کند. این افزونه گوگل کروم به صورت رایگان از طریق استور گوگل قابل دانلود و نصب است.

Panic Button

یکی از افزونه‌های جالب موجود در گوگل کروم، Panic Button بوده که کارایی جالبی دارد. با نصب این افزونه، یک دکمه جدید کنار آدرس بار مرورگر قرار گرفته که با کلیک بر روی آن، تمامی تب‌های موجود در مرورگر ناپدید شده و با کلیک دوباره، به حالت نمایان در می‌آیند. این افزونه برای زمانی کاربردی است که در حین وب گردی برای‌تان یک وضعیت اضطراری پیش می‌آید و شما می‌خواهید بدون بستن تب‌ها، از دسترسی دیگر افراد به این صفحات وب جلوگیری کنید. افزونه گوگل کروم Panic Button را می‌توانید به صورت رایگان برای مرورگر خود دانلود کنید




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7060 بار   |   دفعات چاپ: 878 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر