گزارش تکمیلی از سخنرانی معاون فرهنگی در مراسم آغاز سال تحصیلی گزارش تکمیلی از سخنرانی معاون فرهنگی در مراسم آغاز سال تحصیلی

 | تاریخ ارسال: 1397/7/8 | 
معاون فرهنگی دانشگاه: دانشجویان در کنار کسب علم و دانش به فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه اهتمام ورزند.
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر مرتضی تهامی معاون فرهنگی دانشگاه آغاز سال تحصیلی را که مصادف با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) شده است، یادآور شد و گفت:  برای آغاز سال تحصیلی، مجموعه برنامه هایی در کمیته معین شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شده است که با همکاری دفتر نهاد رهبری، بسیج دانشجویی، مرکز مشاوره دانشگاه و معاونت دانشجویی صورت گرفته است. برخی از برنامه ها شامل سخنرانی مسئولان، توزیع آیین نامه و مقررات دانشجویی و کارگاه های آموزشی متنوع از جمله " کارگاه توانمندی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی" همچنین "سبک زندگی اسلامی" است.
ایشان یادآور شد: انشاالله راه و روش حضرت امام حسین (ع) الگوی همه دانشجویان و دانشگاهیان باشد.  وی افزود: دانشگاهیان وظیفه مهمتری در تبیین ابعاد واقعه عاشورا دارند.
دکتر تهامی در بخشی از سخنان خود گفت: انتظار داریم دانشجویان با جدیت و تلاش مضاعف برای کسب علم و دانش پیش بروند و در کنار علم به فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه اهتمام ورزند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5230 بار   |   دفعات چاپ: 590 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر