کوهپیمایی چشمه سئوک روستای ولیان کوهپیمایی چشمه سئوک روستای ولیان

موقعیت جغرافیای:استان البرز
نام سرپرست:دکترحسین محمدی
گزارش برنامه:مهدی خسروی

پنج شنبه ۱۹مهر کوهپیمایی چشمه سئوک روستای ولیان(ساوجبلاغ) ساعت حرکت از دانشگاه ۶.۳۰دقیقه با طی کردن مسیر در بزرگراه کرج_قزوین وعبور از شهرستان کوهسار و روستاهای ازنق..خوروین..آجین دوجین به روستای ولیان رسیدیم ساعت۷.۳۰ پیمایش به سمت چشمه را اغاز کردیم...مسیر پر بود از باغ های میوه بخصوص گردو.. توصیف باغ های پر میوه و خنکای صبحگاهی مهر و سایه های ایجاد شده توسط درختان در هم تنیده از توانایی این کلمات خارج هستند..بعد از کمی استراحت و صرف صبحانه به مسیرمان ادامه دادیم. دیدن زباله در کنار رودخانه باعث شد دقایقی رو به جمع اوری زباله از رودخانه شویم...بعد از عبور از کوچه باغ ها به مسیر کوهستانی رسیدیم...مسیر پاکوب و کاملا مشخص بود در تمام طول مسیر صدای دلنشین رودخانه به گوش می رسید...ساعت ۱۰.۱۵بود که به چشمه رسیدم  پس از استراحت  و صرف ناهار و همچنین ثبت لحظات به یادماندنی در کنار چشمه مسیر بازگشت ر‌ا در پیش گرفتیم و راس ساعت۱۵ به روستا رسیدیم و ساعت ۱۶ با رسیدن به دانشگاه برنامه با سلامتی همه کوهنوردان به پایان رسید.

CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5406 بار   |   دفعات چاپ: 595 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر