جلسه تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جلسه تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1397/8/1 | 
عصر روز دوشنبه بیست و سوم مهر ماه، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مجید قریشی معاون محترم فرهنگی سیاسی دفتر نهاد مرکز، حجت الاسلام و المسلین صادق رزاقی مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در استان البرز، حاج آقا علی نعمتی معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه خوارزمی در کرج، ریاست و مسئولان، کارکنان و بسیجیان و اساتید در سالن شماره 2 دانشکده ادبیات در دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر عزیزاله حبیبی ریاست دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: حضور دفتر نهاد رهبری در دانشگاه در واقع فتح باب و دریچه استفاده از خدمات گوناگون توسط دانشگاهیان است. وی افزود: دفتر نهاد رهبری مولد اصالت های انقلاب و اسلام بوده و پاسدار حفظ ارزش ها است. دکتر حبیبی در خاتمه افزود: امیدواریم همچون گذشته حضور مسئول محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یاری گر اقشار مختلف دانشگاه  و کسب فضیلت برای همگان باشد.
در ادامه در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صادق رزاقی ضمن تسلیت ایام ماه صفر گفت: جایگاه نهاد در دانشگاه ها بر اساس تعریفی که مقام معظم رهبری فرمودند، جایگاه یک عالم دینی است. وی گفت: دانشگاه به عنوان یک سرمایه ملی و دینی می باشد و ضروری است که بر اساس ماهیت دانشگاه؛ مسئله دانش، دانش اندوزی و دانشجو در محیطی آرام ارتقاء یابد و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تعامل سازنده در کنار مدیریت دانشگاه پیش رود.
سپس حجت الاسلام و المسلمین سید مجید قریشی معاون محترم فرهنگی سیاسی دفتر نهاد مرکز تبین نمود: در شکل گیری و تثبیت تمدن نوین اسلامی، دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی دانشگاه ها به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نقش تعیین کننده‌ای دارند که با تربیت نیروهای متعهد و متخصص باید نقش راهبردی خود را ایفا نمایند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلین امیر ابراهیم زاده مسئول اسبق دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به ارائه گزارشی از دوره فعالیت خود پرداخت و برای حجتالاسلام و المسلین سید محمد هاشمی آرزوی توفیق کرد.
 
این مراسم  با تقدیر و تشکر از تلاشهای سازنده و سنجیده در دفتر نهاد رهبری توسط حجت الاسلام و المسلین امیر ابراهیم زاده و معارفه حجتالاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی به سمت جدید مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خاتمه یافت.
 





CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5019 بار   |   دفعات چاپ: 502 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر