مراسم گرامیداشت 9 دی روزبصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت 9 دی روزبصیرت و میثاق امت با ولایت

 | تاریخ ارسال: 1397/10/11 | 
مراسم گرامیداشت 9 دی روزبصیرت و میثاق امت با ولایت 
 حوزه بسیج کارکنان دانشگاه خوارزمی

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ظهر روز شنبه هشتم دی ماه با حضور مسئولان و کارکنان و دانشجویان در سالن غدیر پردیس کرج برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر مرتضی تهامی معاون فرهنگی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: خاطره نهم دی ماه، حضور پرشکوه و دشمن شکن مردم در سراسر کشور علیه برای خنثی کردن توطئه دشمنان یادآور می شود.
وی با بیان حوادث جنگ جمال در صدر اسلام افزود: همت و جدیت مردم، تشخیص صحیح، وحدت و اتکا بر محوریت رهبری از عوامل پیروزی انقلاب است.
دکتر تهامی در خاتمه گفت: امیدواریم با توفیقات الهی، حمایت و اطاعت از رهبری به درک درست و بصیرت لازم دست یابیم.
در ادامه حجت الا سلام والا مسلمین هاشمی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک مناسبت روز بصیرت، هم آوایی، هم نوایی، همدلی، غیرت و همت انقلابی ملت مردم عزیز ایران تصریح کرد: این روز، روزی است که نظام اسلامی حیات دوباره خود را در دل های مردم نشان داد.
وی افزود: این انقلاب با خون و جان مردم آغشته است. ما در اوج سختی ها رشد کردیم و به سادگی خم به ابرو نمیاوریم و تسلیم نمی شویم.
حجت الاسلام والا مسلمین هاشمی تبین کرد: در بعد بین المللی هیچ قدرتی جرات جسارت به ایران را ندارد.  اهداف فتنه ساختگی و دروغین بود. ایشان با اشاره به اهداف فتنه گران گفت: جدایی و تقابل بین جمهوریت و اسلامیت، لائیک کردن حکومت و  مردم، تخریب اعتماد و اتکا مردمی و عدم اطمینان سرمایه های اجتماعی از دسیسه های فتنه گران بود.





CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5091 بار   |   دفعات چاپ: 649 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر