مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رویش دانشگاه خوارزمی مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رویش دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1397/10/23 | 

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رویش دانشگاه خوارزمی با حضور رئیس دانشگاه دکتر عزیز اله حبیبی، فرماندار شهرستان کرج آقای سیروس شفقی و معاون فرهنگی و اجتماعی دکتر تهامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه؛ مراسم اختتامیه جشنواره رویش دانشگاه خوارزمی، با حضور رئیس دانشگاه دکتر عزیز اله حبیبی، فرماندار شهرستان کرج آقای سیروس شفقی و معاون فرهنگی و اجتماعی دکتر تهامی و شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم از مجموع ۴۴۳ فعالیت شرکت کنندگان که بر اساس شاخص های ارزیابی ۱۸ گانه قید شده در دستور العمل اجرایی هفتمین جشنواره دانشگاهی رویش مورد داوری قرار گرفتند، از ۱۶ کانون برگزیده تقدیر به عمل آمد.

در ادامه مراسم دکتر تهامی با بیان اینکه اگر به دانشجویان اعتماد و بها داده شود می‌توان از قابلیت‌های فراوانی که یک دانشجو دارد به خوبی استفاده کرد افزود: جشنواره رویش نماد فعالیت‌های دانشجویی است که در آن توانایی و قابلیت‌های دانشجویان به نمایش گذاشته می‌شود وی با بیان اینکه محور فعالیت‌های دانشگاه باید دانشجویی باشد افزود: در کنار جشنواره رویش، نمایشگاه حمایت از تولیدات دانشجویی با پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم هم برگزارشد تا در کنار تحصیل، امکان حمایت از توانایی‌های تولیدی و کارآفرینی دانشجو‌یان فراهم شود.

تهامی در پایان گفت: امید است در سال‌های آینده با روندی که امسال طی شد شاهد دستاوردهای بهتری از دانشجویان دانشگاه خوارزمی باشیم.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای نمایش چهار اپیزودی با موضوع مشکلات دانشجویان در دانشگاه و موسیقی (دو نوازی ویولون و پیانو) و نیز رادیو طنز کانون تازه تاسیس "گویندگان جوان " و‌استند آپ کانون طنزپردازان بود.
 

معاونت فرهنگی و اجتماعی




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 15865 بار   |   دفعات چاپ: 879 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر