پرداخت کسورات بیمه نظام وظیفه

 | تاریخ ارسال: 1397/10/26 | 
قابل توجه کلیه همکاران محترم اداری (غیر هیات علمی) دانشگاه
 

پرداخت کسورات بیمه نظام وظیفه
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید اعضای غیر هیات علمی از تاریخ 97/7/27 و به استناد بند ((ب)) تبصره 3 و تبصره 4 ماده 21 آئین نامه مذکور و تغییرات برخی از مواد قانونی آن، به اطلاع می رساند کلیه اعضای غیر هیات علمی (مرد) که دارای کارت پایان خدمت می باشند (به استثنای افراد معاف از نظام وظیفه) به جهت بهره مندی از مزایای جدید آئین‌نامه برای اعمال سابقه خدمت قابل قبول در حکم یا قرارداد استخدامی و به تبع آن اخذ رتبه و پایه استحقاقی به ازای هر یکسال خدمت نظام وظیفه ، ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به پرداخت کسور بیمه این ایام اقدام نمایند.
افراد مشمول صندوق بازنشستگی کشوری می بایست نسبت به ارائه درخواست کتبی به اداره کارگزینی جهت احتساب مدت خدمت نظام وظیفه اقدام نمایند . افراد مشمول صندوق تامین اجتماعی نسبت به مراجعه به شعب تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه سنوات نظام وظیفه اقدام و اسناد پرداختی و تائیدیه نهایی را به همراه لیست کامل بیمه به اداره کارگزینی ارائه کنند.
شایان ذکر است مزایای فوق در دریافت رتبه و پایه و خدمت قابل قبول برای بازنشستگی و وظیفه به منظور دریافت پاداش پایان خدمت ملاک عمل بوده و از تاریخ ارائه مدارک و پرداخت کامل کسور قابل احتساب می باشد.
مدیریت امور اداری و منابع انسانی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2123 بار   |   دفعات چاپ: 244 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر