میلیون ها سند ممکن است در معرض انتشار باشند

 | تاریخ ارسال: 1397/11/8 | 

به نظر می رسد که حفظ حریم خصوصی اطلاعات شما در دنیای مدرن امروزی دشوار تر از گذشته ها باشد. شرکت های فناوری و حتی غیر آن بار ها و بار ها ثابت کرده اند که نمی توانند اطلاعات کاربران خود را حفظ کنند . برای نمونه نقض و انتشار اطلاعات شرکت Equifax در سال 2017 ، و حتی رسوایی کمبریچ Analtica یک نمونه است.
متأسفانه یک نقص مالی عمده دوباره اتفاق افتاده است. طبق گزارش TechCrunch،بیش از یک دهه اطلاعات از 24 میلیون وام مسکن و سایر اسناد بانکی از طریق اینترنت منتشر شده است. نیازی به گفتن جدییت این نقض نیست در حالی که در مقیاس بالای نشت اطلاعات شرکت Equifax به اندازه کافی مشکل بزرگ بود.
ظاهرا، شرکت اطلاعات Ascension یکی از مسئولان این موضوع در این زمان است که برای تبدیل اسناد معمول چاپی به "OCRs"، و یا فایل های قابل خواندن برای کامپیوتر استفاده کرد اما شرکت از امنیت سرور به اندازه کافی بهره مند نبود، به همین دلیل است که این نشت توانست اتفاق بیفتد. بسیاری از اطلاعات اسناد منتشر شده حاوی شماره های امنیتی اجتماعی، شماره حساب های بانکی، و همچنین اسم معمول، آدرس و تاریخ تولد ... است
بنابراین، چه اطلاعاتی از بین رفته است و چه کسی ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد؟ TechCrunch می گوید که با توجه به افرادی که ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشند، اسناد محرمانه حاوی توافقنامه های مالی بین طرفداران اعتبار و چندین بانک و شرکت های مالی است که بعضی از آنها در حال حاضر در حال کار نیستند.
چند مثال از موسسات تحت تاثیر قرار گرفته عبارتند از Capital One، Wells Fargo، اما این که یک روش اتوماتیک برای بررسی اینکه آیا داده های شما در معرض قرار گرفته است یا خیر و جود ندارد به همین ترتیب، ما توصیه می کنیم که دقت بر نظارت خدمات مالی خود و گزارش های اعتباری خود داشته باشید

کلیدواژه ها: هک | نشت اطلاعات |



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 8784 بار   |   دفعات چاپ: 682 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر