جلسه شورای صنفی کارکنان با ریاست محترم دانشگاه برگزار گردید جلسه شورای صنفی کارکنان با ریاست محترم دانشگاه برگزار گردید

 | تاریخ ارسال: 1397/11/10 | 

جلسه شورای صنفی کارکنان با ریاست محترم دانشگاه برگزار گردید

این جلسه که با حضور اکثر اعضای شورای صنفی و ریاست دانشگاه برگزار شد.
ابتدا اعضای شورای صنفی کارکنان از توجه و عنایت رئیس دانشگاه و معاونین نسبت به کارکنان و اهتمام در رفع مسائل و مشکلات آنان قدردانی و تشکر نمودند.
مسائل و خواسته های کارکنان دانشگاه پیرامون: اضافه کار، کارسنجی، تبدیل وضعیت ها و ارتقاء کارکنان، مسائل رفاهی کارکنان با رئیس دانشگاه را مطرح نمودند.
رئیس دانشگاه نیز ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورای صنفی کارکنان و اشاره به برخی نارسایی ها، کاستی ها و کمبود بودجه تلاش مجموعه مدیریت دانشگاه بر اهتمام بر رفع مشکلات اداری، رفاهی و معیشتی کارکنان تاکید داشتند.
در بخش اضافه کار تاکید دانشگاه بر کارانه به جای اضافه کار بود که عاملی برای تشویق کارکنان باشد، ایشان خواهان ورود کارکنان در تمامی عرصه های کاری بودند که می تواند کمک به ارتقای دانشگاه و سطح درآمدزایی دانشگاه باشد و در این راه دانشگاه ضمن پشتیبانی از ذهن های خلاق کارکنان، آنان را نیز مورد تشویق خود قرار می دهد. همچنین بر نقش مهم شورای صنفی کارکنان به عنوان واسطه و  نماینده کارکنان در انتقال مسائل، ورود و حضور در تصمیم گیرهایی که برای کارکنان گرفته می شود، با ارائه طرح و پیشنهاداتی قابل اجرا تاکید داشتند. در پایان، مجددا اعضای شورای صنفی با ارائه پیشنهاداتی به عنوان بدنه کارشناسی دانشگاه، همراهی و همگامی کارکنان را در تمامی عرصه ها همدوش با ریاست دانشگاه و مجموعه مدیریت جهت اعتلای نام و جایگاه در خور شأن دانشگاه تاکید کردند.

    


 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 3786 بار   |   دفعات چاپ: 362 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر