حضور شهردار منطقه ۶ کرج در دانشگاه خوارزمی پردیس کرج حضور شهردار منطقه ۶ کرج در دانشگاه خوارزمی پردیس کرج

 | تاریخ ارسال: 1397/11/13 | 
حضور شهردار منطقه ۶ کرج دکتر سرحدی و مدیران شهرداری در دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
در پی آب گرفتگی دانشگاه خوارزمی در دو روز گذشته و مشکلات پیش آمده، شهردار منطقه ۶ کرج دکتر سرحدی و مدیران شهرداری جهت همفکری و اقدامات لازم در دانشگاه خوارزمی حضور پیدا کردند.
در این نشست که با حضور دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی و مسئولان دانشگاه برگزار شد دکتر سرحدی ضمن بیان علت سرریز کردن آب رودخانه دلمبر خاطرنشان کرد کلیه امکانات شهرداری جهت برطرف کردن مشکل پیش آمده در دانشگاه مشغول فعالیت هستند و در دو روز گذشته کلیه همکاران مجموعه در تلاش هستند که محیط دانشگاه را هرچه سریعتر به حالت قبل برگردانند.
این جلسه مشترک که با بازدید میدانی همراه شد با هدف همکاری های مشترک بین شهرداری و دانشگاه خوارزمی در جهت برطرف کردن مشکلات موجود از قبیل لایروبی مسیل و پوشش آن، نصب پل عابرپیاده در میدان حصارک، هماهنگی جهت جایابی مناسب برای تاکسیرانان زحمت کش و ایمن سازی محیط اطراف دانشگاه جهت تردد مردم شریف کرج برگزار شد.
ایشان  یکی از مسائل مرتبط با این اتفاق را بحث فرهنگی در شهر یادکردند که شهروندان با ریختن وسایل خانگی بلااستفاده و نخاله‌های ساختمانی در مسیر این رودخانه باعث خروج سیلاب از مسیر خود شده و مجموعه همکاران در چند روز گذشته حجم بالایی از این وسایل را از مسیل پاکسازی کردند.
ایشان خاطر نشان کرد کلیه امکانات شهرداری بسیج شده است تا هرچه سریعتر این مشکل برای همیشه حل شود و حضور بنده در این چند روز در دانشگاه و محیط بالادستی شهر جهت همفکری و اقدامات لازم برای حل مسائل پیش آمده و پیش گیری از اتفاقات آینده است.
در پایان دکتر حبیبی رییس دانشگاه از حضور شخصی دکتر سرحدی و همه عوامل مجموعه شهرداری که طی این چند روز با حضور کامل نیروها و ادوات لازم جهت پاکسازی و باسازی منطقه همت می کنند تشکر کرد و این نشست ها را گامی در جهت مرتفع شدن مشکلات و مسائل دانشگاه همچون گذشته ذکر کرد و خداوند منان را برای بارش های خوب امسال شکر کرد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4249 بار   |   دفعات چاپ: 380 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر