پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

 | تاریخ ارسال: 1397/11/21 | 



 
درخت تناور انقلاب اسلامی به چهلمین سال خود رسید و علیرغم دشمنی­ها، عداوت­ها و تحریم­های استکبارگران، انقلاب همچنان سرزنده و شاداب به پیشرفت خود ادامه می­دهد. این انقلاب ثمره تلاشها و مجاهدت های امام بزرگوار و سایر مجاهدین و مصلحینی است که در عرصه های مختلف از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همچنین یادگاری گرانسنگ از شهدای انقلاب به شمار می آید. به این مناسبت  یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خدمتگزاران نظام و فریختگان علمی کشور بالاخص نخبگان و خانواده گرانقدر و بزرگ دانشگاه خوارزمی تبریک و شادباش عرض نموده و از خدای سبحان توفیق بیشتر مسئولین محترم و امت شهید پرور را مسئلت دارم.
ضمن دعوت اقشار مختلف جامعه بویژه دانشگاهیان فرهیخته به هوشیاری و آمادگی برای انجام عمل صالح خود در این روزهای حساس، از دانشگاهیان عزیز و گرامی و از همکاران فرهیخته خود دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، ضمن پاسداشت اقتدار و عزت ایران اسلامی، آرمان ها و ارزش های انقلاب را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.
 
                                                                                                             و من ا... توفیق
                                                                                                            عزیزاله حبیبی
 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4518 بار   |   دفعات چاپ: 406 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر