پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال جدید1398 پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال جدید1398

 | تاریخ ارسال: 1397/12/27 | 
بسمه تعالی

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد                   آوای خوش هزار تقدیم تو باد
گویند که لحظه ای است روییدن عشق          آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

 
     بهاران با رهاورد سبزاسبز خویش، با کوله باری لبریز از عطر و طراوت و شادابی و زندگانی دوباره از گرد راه رسیده و بساط نشاط بر بسیط زمین گسترده است. موسیقی نبض سبز حیات، شوق انگیز و مهرآمیز می زند و نوید سالی دیگر و بهتر و کرامندتر را به ما می دهد. به استقبال این رستاخیز ناگهان و این گل افشان زندگی بخش بشتابیم و جان و دل در زلال بی مثالش شست و شو دهیم.
       در سال ۱۳۹۷، دانشگاه خوارزمی به استقبال مراسم یکصدمین سال تاسیس خود رفت و با برگزاری همایش های ملی و بین المللی و نیز برپایی مراسم نکوداشت یکصدسالگی خود با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور جناب آقای دکتر جهانگیری، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و شماری از مسئولان عالی رتبه اجرایی، علمی و آموزشی کشور، تاریخ کهن و پرسابقه خود را جشن گرفت و ضمن رونمایی از کتاب تاریخ یکصدسال آموزش از "دارالمعلمین مرکزی تا دانشگاه خوارزمی"، تمبر و سرود و فیلم تاریخی دانشگاه، از زحمات و تلاش های سترگ بزرگان دانش، اندیشمندان و خبرگان آموزشی و پژوهشی و چهره های ماندگار خود تجلیل کرد. 
      سال ۱۳۹۸ که با ولادت با سعادت امام علی (ع) تقارن یافته را به فال نیک گرفته و با شور و نشاطی بی مانند پای به آغازین سال سده دوم تاریخ دانشگاه می نهیم. تاریخی پرافتخار و غرورآفرین، پیشینه ای درخشان و تناور و امروز و فردایی بهتر و ارجمندتر و امیدآفرین تر. در سال آینده امیدوارم با همکاری و همدلی خانواده بزرگ و معزز دانشگاه خوارزمی بتوانیم در تداوم برنامه های یکصدسالگی، از ساختمان تاریخی و میراثی پروین اعتصامی به نحو شایسته رونمایی کرده و جشن بزرگ دانشجویی و دانش آموختگی، و نیز نشست دانشگاههای 1919 را  برگزار کرده، برنامه راهبردی جدید دانشگاه را با هدف تحول و نیل دانشگاه به دانشگاهی تراز اول در کشور به منظور پیشرفت درخشان در سطح دانشگاه های منطقه و بین الملل نهایی، تصویب و با همت والای شما اجرای آن را آغاز نماییم. 
     از درگاه خداوند دانش و بینش، برای همه شما استادان و دانشجویان گران ارج، دوستان و همکاران اداری والامقام و خانواده های ارجمندتان، تندرستی، بهروزی و نیک انجامی آرزو نموده و امیدوارم با تلاش، همت، احساس ژرف مسئولیت و عشق و شور و شوقی دم افزون و راهنمون، به اعتلای نام و جایگاه شایسته و بایسته دانشگاهمان کمک کنیم و روز به روز شاهد درخشش و افتخارآفرینی آن باشیم. باشد که چشم و دلمان با خبرهای شاد و شیرین در سال نو، روشن تر از پیش باد.

 
        ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
       هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند


عزیزاله حبیبی
رئیس دانشگاه

 
                                                                 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5637 بار   |   دفعات چاپ: 528 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر