افتتاح چهارمین "جشنواره بهار در کوهستان" افتتاح چهارمین

 | تاریخ ارسال: 1398/2/16 | 
 دانشگاه خوارزمی شنبه، 14 اردیبهشت، چهارمین "جشنواره بهار در کوهستان" دانشگاه را به همت انجمن کوهنوردی با حضور دکتر حبیبی، ریاست دانشگاه و چهره های سرشناس کوهنوردی کشور از جمله حسن نجاریان، اولین ایرانی فاتح قله اورست، رضا شهلایی، فاتح 5 قله مرتفع هیمالیا، یونس رضا خانی، رئیس انجمن کوهنوردان ایران و فرهادی منش، رئیس هیات کوهنوردی وزارت علوم و جمعی از مسئولان هیات ها و کارگروه های کوهنوردی تهران و البرز در محوطه مرکزی دانشگاه درکرج برگزار شد.
پس از خوش آمدگویی توسط دکتر حسین محمدی، پیشکسوت و عضو شورای مرکزی انجمن کوهنوردی دانشگاه و گزارش دبیر انجمن آقای عباس نژاد، آقای دکتر حبیبی، ریاست دانشگاه، با بیان خاطره ای از کوهنوردی خود با کوهنوردان دانشگاه پیشنهاد برگزاری یک صعود سراسری به مناسبت صدمین سال تاسیس دانشگاه خوارزمی را ارائه دادند.
در ادامه آقایان نجاریان، شهلایی و رضا خانی در خصوص وضعیت کوهنوردی کشور و مسائل مبتلا  به آن و خدمات ارزنده جامعه کوهنوردی در امداد رسانی به مردم سیل زده در سیل اخیر صحبت هایی ارائه کردند.
حسن ختام مراسم افتتاحیه فرود آقایان روح اله توکلی و امیر علی جودکی، عضو شورای مرکزی و از اعضای کارگروه پیمایش دره انجمن کوهنوردی دانشگاه از ارتفاع 15 متری بود که با موفقیت انجام شد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7281 بار   |   دفعات چاپ: 758 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر