جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان دانشگاه در(کرج) برگزار شد جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان دانشگاه(درکرج) برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/2/24 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان دانشگاه عصر روز 98/2/23 با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ، مدیران و جمع کثیر دانشجویان مشتاق در سالن غدیر پردیس کرج برگزار شد.
جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی شروع شد.
در ابتدا آقای حبیب بیرانوند دبیر شورای صنفی دانشجویان ضمن سخنرانی پیرامون وضعیت دانشگاههای کشور، گزارش عمکرد شورای صنفی در چند ماه اخیر را ارائه کرد.
وی در ادامه بیانیه شورای صنفی دانشجویان را قرائت کرد و گفت: لازمست فضای دانشگاهها را رصد کنیم تا بر اقدامات موجود نظارت داشته باشیم و رو به سوی وضعیت کارآمد برویم.
بخش بعدی جلسه پاسخگویی توسط مسئولان دانشگاه به سوالات کتبی و شفاهی مطرح شده دانشجویان حاضر در سالن بود.
شایان ذکر است از جمله مباحث مطرح شده در این مراسم شامل موارد ذیل بود: امکانات و تجهیزات خوابگاهها، تعمیر و نگهداری امکانات دانشگاه، مرکز بهداشت و درمان، اردوهای علمی و میدانی، تجهیزات آزمایشگاهی، نمازخانه در دانشکده ها، فعالیتهای فرهنگی و هنری، ضرورت امکانات کمک آموزشی، تسهیل و سرعت بخشی به روند مسائل آموزشی، سنوات تحصیلی، جذب منابع و درآمدزایی دانشگاه، مرکز مشاوره دانشجویی، نشر دانشجویی، حراست و مسائل امنیت روحی، روانی و فیزیکی دانشجویی، انجمن های علمی و کانون ها، فعالیت های تفریحی و ورزشی نابینایان، مسائل پژوهشی و پهنای باند اینترنت و ... .
گفتنی است شورای صنفی دانشجویان نهادی دانشجویی است که به منظور مشارکت دانشجویان در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای امور صنفی، رفاهی و آموزشی دانشجویان در دهه هفتاد شکل گرفت. اهرم تحقق این هدف همواره، افزایش آگاهی دانشجویان نسبت به مسائل صنفی جهت احقاق حقوق‌شان بوده است و بارزترین مشخصه آن اعمال خواست و نظر دانشجویان بر نحوه مدیریت و ساماندهی دانشگاه بوده است




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7591 بار   |   دفعات چاپ: 757 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر