جلسه تودیع و معارفه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد جلسه تودیع و معارفه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/3/12 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ظهر روز شنبه 11 خرداد ماه  1398 جلسه تودیع آقای دکتر جعفر جهان پناه و معارفه آقای دکتر جمشید شنبه زاده به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با حضور آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، مدیران و کارکنان این حوزه در دفتر شورای پردیس کرج برگزار شد.
آقای دکتر حبیبی در ابتدای جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران و تبریک پیشاپیش عید پُر برکت فطر گفت: معاونت پژوهش و فناوری در مأموریت های امروزی دانشگاهها از اولویت های اساسی است.
وی افزود: فناوری های دیجیتال، علم روز، خلاقیت و نوآوری، نقش مهمی در ساماندهی و استفاده کاربردی از پتانسیل های فکری دارد.
ایشان در ادامه تبیین کرد: لازمست همه دانشگاهیان با حمایت یکدیگر در زمینه بها دادن به عرصه دانشجویی، کاهش هزینه ها، افزایش ضریب تأثیر افراد موجود نقش آفرین باشند.
دکتر حبیبی با اشاره به مرکز رشد دانشگاه گفت: ترغیب و تشویق اعضای هیات علمی برای فعالیت در شرکتهای دانش بنیان و هسته های رشد اهمیت فراوان دارد.
ایشان افزود: امیدواریم با جلب اعتماد حداکثری به عنوان دانشگاه مادر در استان البرز، پروژه های پژوهشی را افزایش دهیم.
دکتر حبیبی در خاتمه ضمن تبریک به آقای دکتر شنبه زاده و آرزوی افقی روشن در فعالیت و اقدامات حوزه پژوهشی، از زحمات ارزشمند آقای دکتر جهان پناه در دوران معاونت پژوهش و فناوری تشکر و تقدیر کرد.
در ادامه جلسه آقای دکتر جهان پناه با ارائه گزارشی از روند کار گفت: معاونت پژوهش و فناوری با 6 مدیریت تعیین کننده مهمی در رتبه علمی و مسائل درآمدزایی دانشگاه دارد.
وی در ادامه این جلسه پیرامون مرکز IT و آزمایشگاه مرکزی، کتابخانه دیجیتال، هزینه گرنت ، هزینه کنفرانس ها و فرصت های مطالعاتی سخنرانی پرداخت و گفت: تفاهم نامه مهمی داشتیم که امیدواریم در آینده گام های اجرایی صورت گیرد.
در پایان آقای دکتر شنبه زاده با بیان برنامه های خود به ارائه چارچوب اقدامات پیش رو در این معاونت پرداخت و گفت: حضور 500 عضو هیات علمی و 13 هزار دانشجو به عنوان اصلی ترین منبع ثروت دانشگاه است.
وی گفت: ثروتمندترین کشورها مکان هایی هستند که تولید دانش و فکر داشته باشند.
دکتر شنبه زاده به 5 هدف اصلی شامل: فراگیری تمام فعالیتها و برنامه ها به ذینفعان، اثربخشی، شفافیت، قابلیت اعتماد و اطمینان و در نهایت مشارکت حداکثری اشاره کرد.
ایشان در پایان گفت: نمی توانیم ادعا کنیم دانشگاه حلال مسائل باشد اگر از گنجینه ارزشمند تجربیات گذشته استفاده نکنیم.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8065 بار   |   دفعات چاپ: 771 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر