پیام ریاست دانشگاه در سالروزرحلت امام امت و یوم الله ۱۵ خرداد پیام ریاست دانشگاه در سالروزرحلت امام امت و یوم الله ۱۵ خرداد

 | تاریخ ارسال: 1398/3/18 | 
بسم الله الرحمن الرحیم
سال‌ها می‌گذرد حادثه ها می آید
 انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
 
۱۴ خرداد سالروز غم بزرگ ملتی است که پدر پیر خود را بعد از سال‌ها مجاهدت و فداکاری، سال‌ها صبر و استقامت، سال‌ها مهربانی و عطوفت به سینه خاک سپرد.
امام مهربانی و دشمن ستیزی، امام عرفان و ایستادگی در برابر قدرت های جهان، امام مستضعفین و امام هدایت و راهبری ایران بزرگ.
امامی که فرزندانش برای نشاندن لبخند بر روی لبان زیبایش آبادان و خرمشهر و قله های سر سخت غرب را فتح کردند و با درس وحدت کلمه و تقوای الهی از آن بزرگوار در برابر تمام باجگیران جهان به خوبی ایستادند.
 امام پیر خمین و روح خدا زودتر از سالروز بغض همیشگی اش یعنی واقعه ۱۵ خرداد با دلی آرام و قلبی مطمئن غزلی همیشگی برای جدایی از دنیای ما سرود.
بغضی که هیچوقت خاموش و سرد نشد در گلوی بت‌شکن ایران همیشه ماند تا یادآور ظلم و ستم دژخیمان باشد و حقانیت اسلام ناب محمدی را در گوش جهانیان زمزمه کند.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی ضمن تسلیت سالروز رحلت روح خدا و قیام ۱۵ خرداد، بیعت دوباره خود را با مقام ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) که هماره راهبر و حافظ این نظام مقدس بوده و هستند اعلام می‌دارد
.
دکتر عزیزاله حبیبی
رییس دانشگاه



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8097 بار   |   دفعات چاپ: 697 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر