Email: physicskhu1@gmail.com

برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری سال ۹۹-۹۸

 | تاریخ ارسال: 1398/3/20 | 
برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری سال ۹۹-۹۸
pdf
به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز دوره دکتری سال ۹۸ می رساند که زمانبندی دانشکده فیزیک و پژوهشکده پلاسما دانشگاه خوارزمی در رشته های "فیزیک پلاسما"، "پلاسما پزشکی"، "گرانش و کیهان شناسی" و "نجوم و اختر فیزیک" مطابق با لیست زیر خواهد بود.  
توجه شود که این لیست شامل متقاضیان روزانه و پردیس می باشد و متقاضیان حتما به ستون "نحوه پذیرش دانشجو" دقت نمایند. لازم است داوطلبانی که برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) از طرف سازمان سنجش معرفی شده اند، از تاریخ ١٢ خردادماه لغایت ١٧ خردادماه جهت ثبت نام اینترنتی صرفاً با استفاده از مرورگر IE به لینک golestan.khu.ac.ir مراجعه نمایند و مطابق دستورالعمل موجود در آن سایت نسبت به ثبت نام اینرنتی اقدام نمایند.  
زمان و مکان مصاحبه در ادامه آمده است.
  
متقاضی حتما نکات زیر را رعایت نماید: 
۱-ضروری است داوطلبان مبلغ ۹۰۰،۰۰۰ریال (نهصد هزار ریال) را از طریق درگاه الکترونیکی سامانه جامع آموزشی دانشگاه خوارزمی در زمان ثبت نام غیر حضوری واریز نمایند. 
۲ -ساعت شروع مصاحبه از ساعت ٨ صبح است مگر آن که در اعلامیه دانشکده ساعت دیگری ذکر شده باشد. 
۳ -دانشجویان سال آخر که تا ۹۸/۶/۳۱ دانش آموخته میشوند باید نامهای از دانشگاه محل تحصیل داشته باشند که معدل دروس گذرانده را ارائه نماید.  
۴ -محل برگزاری مصاحبه صرفا طبق جدول برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری ٩٨ است که در لینک بالا اعلام شد. شایان ذکر است که عدم حضور در زمانهای اعلام شده به منزله غیبت و انصراف از داوطلبی دانشگاه خوارزمی تلقی می گردد و برگزاری آزمون و یا مصاحبه مجدد برای داوطلبین غایب امکان پذیر نخواهد بود.
مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه: 
1 -اخذ گزارش گواهی انجام ثبت نام از سامانه جامع آموزشی دانشگاه خوارزمی (سیستم گلستان) که نشان دهنده پایان پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) است. 
2 -اصل شناسنامه و کارت ملی 
3 -تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ٩٨ 
4 -مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع  
5 -ارائه اصل مدارک بارگذاری شده در سیستم گلستان 
6 -اصل و تصویر مدارک سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان 
7 -توصیه نامه از اساتید 
8 -حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت 
علوم تحقیقات و فنآوری



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 15841 بار   |   دفعات چاپ: 475 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر