دومین نشست کار گروه های تخصصی شبکه ملی جامعه و دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/4/12 | 
نشست دوم کار گروه های شبکه ملی جامعه و دانشگاه، روز دوشنبه، مورخه 3 تیر ماه در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا جناب آقای دکتر شکراللهی دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه، گزارشی از جلسه پیش ارائه نمودند؛ سپس آقای دکتر فرشباف، درمورد قانون حمایت از کار و قانون بهبود مستمر کسب و کار مواردی ارائه نمودند. ایشان در مورد انجمن های تخصصی، تشکل ها و فعالان اقتصادی سخن به میان راندند و اینکه می توان در شبکه ملی جامعه و دانشگاه، در چهارچوب فرامین، موقعیت ها، محدودیت ها و ناحیه جوابی که دانشگاه دارد، از این افراد استفاده نمود؛ ضمنا بیان کردند که می توان از تجارب یا مصوبات کمیسیون ها، طرح های تحقیقاتی یا پژوهشی استخراج شود تا در ابتدا این طرح ها برای بررسی و عملیاتی شدن در شورای گفتگوی استان یا دانشگاه ارسال شود. ایشان ادامه دادند: می توان برای شبکه، یک هسته مرکزی متشکل از 3 تا 5 نفر در تخصص های مختلف ایجاد نمود که این افراد بایستی از افراد موثر در جامعه انتخاب شوند و خود این افراد هم یک پوسته در کنار خود می سازند و اینگونه شبکه گسترش خواهد یافت.
سپس جناب آقای حقی، دبیر کار گروه اطلاعات و ارتباطات در مورد درگیر نمودن مدیران روابط عمومی در کار شبکه و تعامل با آنان سخن به میان راندند که این کار به داشتن اطلاعات از سازمان و کسب اطلاعات از طریق مدیران روابط عمومی نیاز دارد.
آقای  قاسم پور مشاور شبکه نیز مواردی را درمورد شبکه و ایجاد روابط با صنعت و دانشگاه ها بیان کردند و اینکه با تمام روسای دانشگاه ها در استان البرز جلسه ای برگزار شود و اهداف شبکه را تشریح داده شود تا پشتیبانی کار را انجام دهند. ایشان ایراد نمودند که ذات شبکه، روابط، صمیمیت و عاطفه است.








CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7330 بار   |   دفعات چاپ: 583 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر