چهارمین نشست کارگروه های تخصصی شبکه ملی جامعه و دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/4/18 | 
چهارمین نشست کارگروه های تخصصی شبکه ملی جامعه و دانشگاه، روز دوشنبه مورخه 17 تیر ماه در اتاق شورای حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، جناب آقای دکتر تهامی، قائم مقام رئیس شبکه ملی جامعه و دانشگاه، در مورد شبکه ملی و فعالیت های آن و جناب آقای دکتر شکراللهی، دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه، در مورد افراد حاضر در جلسه و مسئولیت های آنان برای اعضای جدید، توضیحاتی دادند؛ سپس جناب آقای دکتر حقی در مورد مهمانان حاضر در جلسه، فعالیت ها و ابداعات آنان مطالبی را بیان کردند.
یکی از مهمانان، جناب آقای دکتر اسدالله میرکریمی، استاد تمام بازنشسته دانشگاه تهران، پژوهشگر و ابداع گر، در مورد فعالیت ها و ابداعات خود به مانند "حشره کش کاملا گیاهی، آتش خاموش کن سریع گیاهی، روش جدید مبارزه با ملخ و موش و مواردی دیگر" صحبت کردند.
مهمان دیگر جلسه، جناب آقای دکتر حمید هویه کار، بازنشسته وزارت دفاع و فعال در حوزه کارآفرینی نیز در مورد ابداعات جدید خود و جناب آقای دکتر میرکریمی صحبت کرده و ابراز امیدواری کردند که با کمک دانشگاه و شبکه ملی بتوانند مجوز تولید این طرح ها را گرفته و بتوانند باعث ایجاد اشتغال در جامعه شوند.
سپس آقای دکتر فرشباف، مشاور عالی اتاق بازرگانی استان البرز و مسئول ارتباط با صنعتگران شبکه ملی و جناب آقای  قاسم پور، مشاور شبکه ملی جامعه و دانشگاه، در مورد بعد اقتصادی طرح های ارائه شده، ایجاد طرح توجیهی برای آن ها و حمایت دانشگاه از طرح های ذکر شده و ورود آن ها به حوزه کسب وکار صحبت نمودند.

شایان ذکر است که این جلسات هر هفته دوشنبه، ساعت 14 در حوزه ریاست دانشگاه، با حضور اعضای شبکه ملی و فعالان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان البرز برگزار میشود./





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7552 بار   |   دفعات چاپ: 715 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر