برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده اقتصاد برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده اقتصاد

 | تاریخ ارسال: 1398/4/26 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، روز سه شنبه 4/25/ 98 مراسم تودیع آقای دکتر محسن ابراهیمی رئیس پیشین  دانشکده اقتصاد و معارفه آقای دکتر وحید شقاقی رئیس جدید دانشکده با حضور ریاست دانشگاه، معاونین، اعضای هیأت علمی و کارکنان آن دانشکده در اتاق شورای ریاست دانشگاه ( تهران)  برگزار شد.
در ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن مجید، آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه، از آقای دکتر ابراهیمی بابت تلاشهای بی وقفه در انجام امور جاری، آموزشی و پژوهشی دانشکده اقتصاد تشکر و قدردانی کردند.
ریاست محترم دانشگاه همچنین برای آقای دکتر شقاقی به عنوان رئیس جدید دانشکده اقتصاد آرزوی موفقیت کردند و از ایشان خواستند در زمینه تنوع بخشی به مأموریت های دانشکده، تقویت بنیه اقتصادی، ارتباط با مجموعه های پولی و بانکی و ارتقای توان علمی و پژوهشی دانشکده تمام تلاش خود را به کار گیرند.
در ادامه آقای دکتر ابراهیمی نکاتی را در خصوص ویژگی ها، پتانسیل و همچنین کمبودهای دانشکده اقتصاد مطرح نموده و از اعضای هیات علمی و کارکنان اداری دانشکده به عنوان سرمایه های انسانی و اجتماعی که باید قدر آنها را دانست تشکر و قدردانی کردند.  
سپس آقای تک روستا عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد به نمایندگی از طرف اعضای دانشکده با ذکر فعالیتها و اقداماتی که آقای دکتر ابراهیمی در مدت تصدی ریاست دانشکده انجام داده اند، از تلاشهای ایشان قدردانی نمودند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8339 بار   |   دفعات چاپ: 834 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر