جلسه بین نیروی انتظامی استان البرزبا شبکه ملی جامعه دانشگاه جلسه بین نیروی انتظامی استان البرزبا شبکه ملی جامعه دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/5/1 | 
جلسه معاونت اجتماعی و پیشگیری و معاونت تحقیقات و پژوهش نیروی انتظامی استان البرز با شبکه ملی جامعه و دانشگاه در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی این جلسه با هدف ارتباط بیشتر بین دانشگاه و نیروی انتظامی استان البرز و برگزاری هرچه بهتر هفته ناجا در سال جاری برگزار گردید سرگرد ندرلو ضمن تشکر از دانشگاه خوارزمی در خصوص میزبانی در برنامه امروز از علاقه ناجا در ارتباط با مراکز آموزشی و علمی استان گفت و دانشگاه خوارزمی را به عنوان دانشگاه مادر و جامع در استان تاثیر گذار دانست.
ایشان حمایت از فعالیت های علمی و دستاورد های پژوهشی با همکاری دانشگاه و ارائه اطلاعات به روز و برخط برای تکمیل پروژه های علمی به دانشگاهیان را توسط  ناجا از اولویت های برنامه ای ستاد نام برد و اظهار کرد درصورتی که دانشجویان موضوعات پژوهشی خود را در راستای مسائل مطرح در ناجا انتخاب کنند 6 ماه تا 1 سال از معافیت دوران وظیفه خدمت برخوردار می شوند.
در این جلسه دکتر قادری دبیر کارگروه علوم انسانی، حقی دبیر کارگروه اطلاعات و ارتباطات شبکه ملی جامعه و دانشگاه و ستاری مدیر دانشجویی دانشگاه حضور داشتند و از فضای همکاری در دانشگاه و تعاملات علمی و فرهنگی در دانشگاه مواردی را ارائه کردند.
قابل ذکر است در این جلسه اساتید دانشگاه های استان، هنرمندان و اهالی حوزه فرهنگ در و کارشناسان ستادی ناجا حضور داشتند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8070 بار   |   دفعات چاپ: 769 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر