ارتباط بیشتر دانشگاه و جامعه در روز درهای باز دانشگاه خوارزمی ارتباط بیشتر دانشگاه و جامعه در روز درهای باز دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1398/5/13 | 
به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه 13 مرداد 98 درهای دانشگاه خوارزمی برای همه مشتاقان تعلیم و تربیت در استان البرز باز بود.
این برنامه که با هدف معرفی توانمندی های دانشگاه خوارزمی، دانشکده ها، رشته های آموزشی، گرایش ها و فرصت های علمی موجود در دانشگاه برگزار شد مورد استقبال علاقه مندان به حوزه آموزش دانشگاهی، تعلیم و تربیت به خصوص کنکوری های سال 98 قرار گرفت.
در ابتدای برنامه دکتر محمد حسین عبدالهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه به معرفی دانشگاه خوارزمی پرداخته و از فرصت های توسعه دانشگاه و دستاورد های دانشگاه یکصد ساله خوارزمی گفت.
ایشان همچنین به بعضی رشته های دانشگاهی، جایگاه و نقش دانشگاه خوارزمی در آموزش عالی با قدمت یک قرن پرداخته و از اساتید به نام دانشگاه از چهره های ملی، علمی و فرهنگی یاد کرد و اطلاعات جامعی را از فضای کلی دانشگاه در اختیار علاقه مندان دانشگاهی به خصوص داوطلبین کنکور سراسری سال 98 و خانواده های آنها قرار داد.
در ادامه برنامه از هر گروه آموزشی یک نفر از اعضای هیئت علمی به معرفی رشته گرایش های مختلف دانشگاه پرداخته و از فرصت ها، ضرورت ها و بازار کار هر رشته در جامعه گفتند.
سپس یکی از اعضائ هیئت علمی دانشگاه به جایگاه رفت و از نکات مهم و ضروری در انتخاب رشته داوطلبین کنکور و موارد مهم و قابل توجه در انتخاب رشته یاد کرد.
قابل ذکر است در حاشیه برنامه معرفی دانشگاه خوارزمی از هر دانشکده مشاوره در خصوص اطلاعات مورد نیاز داوطلبین کنکور سراسری و هدایت آنها برای انتخاب رشته ای آگاهانه، مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش قرار گرفته بود.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7925 بار   |   دفعات چاپ: 683 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر