Email: physicskhu1@gmail.com

ثبت نام ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98-99

 | تاریخ ارسال: 1398/6/21 | 

اطلاعیه دانشگاه خوارزمی در خصوص تاریخ  و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان ورودی جدید

 
ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی ، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام دانشجویان این دانشگاه شامل دو مرحله به شرح ذیل می باشد:

مرحله اول: 
تکمیل کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان جهت تکمیل به سامانه جامع امور دانشجویان ( سجاد ) به لینک زیر مراجعه نمایید.         
                 
https://portal.saorg.ir/mentalhealth

و پس از تکمیل فرم کارنامه سلامت اسکن پرینت کد رهگیری را در سامانه گلستان بارگزاری نمایند و در تاریخ های  تعیین شده اصل کد رهگیری و پرینت کارنامه ها را به همراه داشته باشند.

مرحله دوم:

ثبت نام اینترنتی ( غیر حضوری ): برای کلیه دانشجویان از ساعت ۱۵ تاریخ یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۱۷ لغایت ساعت بیست و چهار سه شنبه  ۱۳۹۸/۶/۱۹ می باشد. 
جهت ثبت نام اینترنتی لازم است در تاریخ های ذکر شده صرفاً با استفاده از مرورگرInternet Explore۷   به بالا به لینک http://golestan.khu.ac.ir/  مراجعه و مطابق اطلاعیه هایی که در این سایت آمده است نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید. دانشجویان عزیز لازم است که کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی را مطابق ضوابط اعلام شده در سیستم گلستان به دقت تکمیل کرده تا در هنگام ثبت نام حضوری با مشکلی مواجه نشوند.

لازم به ذکر است دانشجویان پذیرفته شده واحد تهران فاقد خوابگاه می باشند. لذا درخواست خوابگاه در سامانه گلستان را ثبت ننمایند.


مرحله سوم:
ثبت نام حضوری : تحویل و تطبیق مدارک به صورت حضوری به تفکیک دانشجویان روزانه -پردیس خودگران  و نوبت دوم ( شبانه ) در تهران یا کرج مطابق جدول ذیل می باشد.
قطعی شدن ثبت نام دانشجویان جدید الورود منوط به مراجعه حضوری به دانشگاه خوارزمی مطابق زمان های اعلامی و تأیید آنها توسط کارشناسان حوزه تحصیلات تکمیلی می باشد.
ضروری است دانشجویان روزانه به کد محل پذیرش خود در تهران یا کرج دقت کرده و در شهر محل پذیرش خود برای ثبت نام حضوری مراجعه نمایند.
ثبت نام دانشجویان پردیس خودگردان و نوبت دوم ( شبانه ) با توجه به کدرشته محل قبولی دانشگاه در تهران یا کرج صورت می گیرد.


توجه: دانشجویانی که در موعد مقرر برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه نکنند، ثبت نام از آن ها مطابق مصوبه هیئت امنای دانشگاه با اخذ یک ترم شهریه ثابت ( معادل دانشجویان نوبت دوم ) امکان پذیر خواهد بود  

 ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد از ساعت دوازده تاریخ یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۱۷ لغایت ساعت بیست و چهار روز سه شنبه  ۱۳۹۸/۶/۱۹ می باشد. (مهلت ثبت نام اینترنتی تمدید شد)

تاریخ تحویل مدارک حضوری دانشجویان روزانه نوبت دوم  پردیس خودگردان  - مجازی محل تحصیل تهران  و  کرج  از ساعت ۸/۳۰ لغایت  -/۱۵به شرح فایل دریافتی می باشد. (دریافت فایل)


جهت دریافت فرم های لازم اینجا کلیک نمایید.

راهنمای استفاده از سیستم گلستان برای دانشجویان جدیدالورود

از دو روش ذیل می توانید وارد سیستم آموزشی گلستان شوید :
  1.  لینک http://golestan.khu.ac.ir/
  2. وارد سایت خوارزمی شده و از مسیر آموزش- سامانه آموزشی گلستان، وارد سیستم شوید.
نام کاربری شما  (******khu۹۸۱  به جای * شماره داوطلبی وارد شود)  و گذرواژه شما کد ملی شما می باشد. نام کاربری دانشجویان ورودی مهرماه (******khu۹۸۱  ) و برای دانشجویان ورودی بهمن ماه (******khu۹۸۲  ) می باشد. 
دانشجویان که پس از ورود به سیستم وارد صفحه ذیل شوید
 

پس از کلیک بر روی پذیرش غیر حضوری کلیه مراحل مشخص شده را بایستی کامل نمائید. این مراحل اعم از کامل نمودن مشخصات شخصی و خانوادگی، بارگذاری کلیه فایل های اعلام شده، پرداخت مبالغ مشخص شده  و در نهایت
 
اخذ گزارش ۱۸۰۰ که نشان دهنده پایان پذیرش غیر حضوری است و اگر اجازه اخذ گزارش مربوطه داده نشد به پیغامی که سیستم میدهد توجه نمائید و همان فیلد مورد نظر را کامل نمائید.
اگر در حین پرداخت شهریه از حساب شما پول کسر شد ولی پرداختی در سیستم دانشگاه صورت نگرفت،  پول به حساب شما بازخواهد گشت و شما بایستی بعد از ساعت ۱۲ شب مجددا عملیات پرداخت را انجام دهید.

نکته مهم۱:
بایستی کلیه فیلدهای مشخصات اعم از ایمیل و محل صدور و محل تولد و نام انگلیسی و....خود را با دقت و اجبارا کامل نمایید. این مشخصات در طول تحصیل برای شما بسیار مهم و کاربردی هستند. در فیلد نام محل صدور و تولد میتوانید با گذاشتن % و نوشتن ابتدای نام شهر مورد نظر و گرفتن علامت سئوال، نام کامل شهر را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید تا کد آن در فیلد مورد نظر جایگذاری  شود.
پس از پایان ثبت مشخصات حتما گزینه تایید دانشجو را بله بزنید و روی گزینه اعمال تغییرات کلیک کنید.

نکته مهم ۲ (مخصوص دانشجویان پسر که مشمول سربازی می باشند):
دانشجوی پسر که در حین خدمت می باشد لازم است برگه ترخیص از خدمت را حتما همراه خود برای روز ثبت نام حضوری بیاورد و در قسمت مدارک نظام وظیفه خود اسکن همین برگه را بارگذاری نماید.
** در روز ثبت نام حضوری بایستی دانشجویان مشمول حتماً پرینت برگه اعلام معافیت تحصیلی را از کارشناس مربوطه تحویل گرفته و به  پلیس+۱۰ مراجعه کنند تا هر چه زودتر معافیت برای آنها توسط حوزه نظام وظیفه صادر شود. در غیر اینصورت برای شما غیبت در نظام وظیفه ثبت خواهد شد.
دانشجویانی که مشمول سربازی میباشند و مدرکی اعم از کارت پایان خدمت و معافیت و حین خدمت ندارند بایستی در قسمت مورد نظر یک برگه ای مانند اسکن شناسنامه بارگذاری کنند زیرا این قسمت جزو فایل های اصلی است و در صورت عدم بارگذاری سیستم خطا میدهد.
در صورت هر گونه سئوالی غیر از مواد ذکر شده با کارشناس مربوط هر رشته که شماره تماس آنها در سایت خوارزمی و در زیر بخش دانشکده ها موجود میباشد تماس حاصل نمائید.

نکته مهم ۳ :
در بالای صفحه پذیرش غیر حضوری شماره دانشجویی شما درج شده است، این شماره را یادداشت نمائید و بعد از ثبت نام حضوری، نام کاربری شما به شماره دانشجویی خودتان تغییر خواهد کرد و رمز ورودتان همان کد ملی خواهد بود.

نکته مهم ۴ :
هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری بایستی فقط اصل گواهی موقت  یا دانشنامه به همراه ریزنمرات  تایید شده مقطع قبلی ، اصل شناسنامه ،اصل کارت ملی  و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و دانشجویان مشمول نظام وظیفه ( نامه ترخیص یا نامه مبنی بر وضعیت نظام وظیفه )  برای احراز هویت و پرینت گزارش ۱۸۰۰و کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان  را همراه خود بیاورید و از آوردن کپی مدارک دیگر خود و عکس پرهیز کنید. ضمنا به تاریخ های مراجعه حضوری خود در جدول دقت نمائید.
تبصره : پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ( لیسانس) نمی باشند . لازم است نمونه فرم معدل کارشناسی (فرم معدل ۲  ) را تکمیل و بارگزاری نمایند. ( نمونه فرم در ذیل صفحه می باشد.)

نکته مهم ۵: 
انتخاب واحد شما توسط دانشکده های ذیربط انجام می شود.
شروع کلاسها از تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۰ می باشد.
 
                                                                                                                  با آرزوی توفیق الهی 

 


 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6219 بار   |   دفعات چاپ: 461 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر