پیام ریاست دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی پیام ریاست دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی

 | تاریخ ارسال: 1398/6/31 | 
سال تحصیلی 1398-99
من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً
امام علی(ع)

سپاس خدای را که خرد را به انسان هدیه کرد و از تعلیم و تربیت راهی برای سعادت و بزرگی بشر گشود و رشد انسان را در گرو آن قرار داد و سلام و درود بر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی که با رهبری حکومت دینی، راه فلاح و رستگاری را بر مشتاقان آن آشکار ساختند.
بهار تعلیم و تربیت همیشه برای دانشجو و استاد نشاط بخش و روح افزاست، امسال این رویش مبارک، در دامن گلستان مکتب حسینی و با هفته رشادت و رادمردی دلاوران این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس همزمان شده است. امروز که وارد عرصه جدیدی از تاریخ دانشگاه خوارزمی در قرن دوم (یکصد و یکمین) زندگی پر افتخار آن می شویم، امیدواریم دانشمندان و فرهیختگان ارزشمند اولین نهاد آموزش عالی ایران، با تکیه بر توانمندی و تخصص خود، شعار رونق تولید داخلی که فرموده رهبر فرزانه انقلاب است را در راستای رفع نیاز های جامعه با افزایش توان آموزشی، پژوهشی و فناوری به منصه ظهور رسانده تا راه مقدس رشد و تعالی کشور هموار گردد. باید به آینده و دستاوردهای آن در پرتو تلاش مجاهدانه خوش بین بود و "امید" را کلید واژه اصلی حرکت پرشتاب و فکورانه در مسیر ارتقائ دانشگاه و جامعه دانست، ما به ساختن دانشگاهی با نماد فرهنگ ایرانی اسلامی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدواریم و در این مسیر از حمایت اعضائ هیات علمی کوشا و پرتوان و دانشجویان مستعد و خبره دریغ نخواهیم کرد. در این راستا، همه آحاد دانشگاه را به تلاش در جهت رشد کیفی حوزه های مختلف دانشگاهی و آماده ساختن شرایط ورود دانشگاه به دانشگاه نسل سوم دعوت می کنم.
انتظار دارم در سال جاری که شرایط تحریم ظالمانه بر کشور بویژه دانشگاه سایه انداخته است با همگرایی، همدلی و جدیت، دانشگاه را به نحو مطلوب بسوی تعالی سوق داده و نشان دهیم که هرگاه اراده کنیم بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
در پایان ایام سعید را بر اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه به خصوص دانشجویان نو ورود دانشگاه که به خانه علم و ادب و فرهنگ آمدند تبریک عرض کرده و آرزوی سلامتی، بهروزی و آینده ای روشن برای همه شما عزیزان از خداوند یگانه مسئلت دارم.

عزیزاله حبیبی
 رئیس دانشگاه



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5968 بار   |   دفعات چاپ: 615 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر