هفتمین نشست تخصصی کارگروه شبکه ملی ارتباط جامعه و دانشگاه استان البرز

 | تاریخ ارسال: 1398/8/4 | 
هفتمین نشست تخصصی کارگروه شبکه ملی ارتباط جامعه و دانشگاه استان البرز  در دانشگاه خوارزمی 
​این جلسه در روز چهارشنبه مورخ 98/8/1  ساعت 14:30 با حضور ریاست محترم دانشگاه و جمعی از روسای محترم دانشگاه های استان البرز همچنین ریاست محترم اتاق بازرگانی استان  و صنعتگران محترم  شرکت داشتند . در این جلسه پیشنهاد های زیر مطرح گردید 1.  ابتدا نیاز های روز کشور و بنگاه های صنعتی  به دانشجویان و شرکت های دانش بنیان اطلاع رسانی شود. 2. توانمند سازی واحد های صنعتی با رفع نیاز های فناورانه علی الخصوص در دانشگاه خوارزمی با وجود دانشکده های مختلف و محققان و پژوهشگران  - 3. ترویج موضوعات صنعتی در دانشگاه ها آشنایی یا مشکلات صنعت و روند تعامل با صنعت که خواسته خود صنعتگران است. 4. پایان نامه ها ی کاربردی به سمت تعاملی شدن صنعت و دانشگاه حرکت نماید.
5. کارآموزی و کارورزی و کاربینی صوری نباشد ، 6. اصلاح سیلابس های درسی  که اصلاً صنعتی نیستند و دروسی که تدریس می شود ، کاربردی نیستند و مربوط به چندین سال  قبل است
در پایان جلسه جناب آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه فرمودند نیاز به تحول جدی در دانشگاه داریم به این صورت که اعضای هئیت علمی ما بر طبق عادات گذشته کارنکنند و آموزش تنها به صورت تئوریک نباشد.  



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 8110 بار   |   دفعات چاپ: 563 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر