مراسم بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد مراسم بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/9/10 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم بزرگداشت هفته بسیج روز دوشنبه 98/9/4 ساعت 10-12 با حضور جناب سرهنگ اعظمی فرمانده محترم ناحیه سپاه امام سجاد ناحیه کرج، آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس و مسئولان دانشگاه، جمع کثیر کارکنان و اساتید بسیجی در سالن شهدا دانشکده علوم در پردیس کرج برگزار شد. در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن، پخش سرود ملی و کلیپ صلوات خاصه امام رضا (ع)؛  آقای دکتر مهدی رحمانی فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: بسیجی بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای جان استکبار است و برج استوار دیدبانی.وی در ادامه افزود: بسیج، سرو بلند باغ پیروزی، ستاره سماواتیان در زمین و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان و سوهان روح مستکبران است.ایشان گفت: به فرموده امامین انقلاب "بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را که همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند".
دکتر رحمانی در ادامه ضمن بررسی وضعیت جامعه در شرایط فعلی گفت: ضروریست از ناآرامی دوری کنیم و با حمایت از مردم در سراسر کشور به دور از اغتشاش مسائل را حل کنیم.
وی در خاتمه تبیین کرد: قدردادن امنیت کشور در برابر بیگانگان باشیم و با پیروی از مقام ولایت در تدبیر امور جاری بکوشیم.
در ادامه مراسم سرهنگ اعظمی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد کرج به سخنرانی پرداخت و گفت: خوشحالیم در دانشگاه خوارزمی در حضور  بسیجیان گرانقدر در سنگر علم و دانش هستیم.
وی در ادامه افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. لازمست از 170 هزار شهید بسیج درس بگیریم.
سرهنگ اعظمی ضمن بیان خاطره ای از جنگ سوریه گفت: دشمن همواره در پروسه ایجاد نا امنی است ولیکن ما باید با پیروی از تدبیرهای رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی اختشاش ها بکوشیم. سال هاست که دشمن سعی در براندازی انقلاب را دارد و مدام  با روش "فروپاشی از درون ـ فشار از بیرون " اقدام می کند.
وی در ادامه چهار مؤلفه تأثیر گذار در ناکام ماندن اقدام بیگانگان را بدین شرح تبیین کرد: 1. مؤلفه سیاسی 2. مؤلفه فرهنگی 3. مؤلفه اقتصادی 4. مؤلفه اجتماعی
ایشان در خاتمه گفت: با داشتن اسلام، مردم و رهبری می توان ضمن درایت و سیاست با اقتدار از کشور عزیزمان ایران پاسداری کنیم.
شایان ذکر است در پایان مراسم از بسیجیان نمونه تقدیر شد.این مراسم به همت حوزه بسیج کارکنان دانشگاه برگزار شد.


 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7474 بار   |   دفعات چاپ: 879 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر