برگزاری نشست صمیمی دانشجویان با هیئت رئیسه دانشگاه ​ برگزاری نشست صمیمی دانشجویان با هیئت رئیسه دانشگاه ​

 | تاریخ ارسال: 1398/9/13 | 
روز سه شنبه دوازدهم آذرماه،  نشست صمیمی دانشجویان با حضور ریاست محترم دانشگاه و هیئت رئیسه در تالار ابوریحان( تهران) برگزار شد.
      پس از تلاوت آیاتی از کلام اله مجید، آقای عرفان تام، نماینده شورای صنفی دانشجویان (در تهران) توضیحاتی در خصوص کارها و اقدامات انجام شده توسط شورای صنفی در جهت رفع مشکلات و مسائل دانشجویان، اعم از پیگیری مسائل تغذیه،خوابگاه، اینترنت و... ارائه دادند 
سپس آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه، در جایگاه حاضر شدند و ضمن خیرمقدم به دانشجویان حاضر در سالن،  از حضور در جمع دانشجویان در آستانه روز دانشجو ابراز خوشحالی کردند و فرمودند: روز دانشجو، به نام سه دانشجوی شهید(سه آذر اهورایی)مزین شده است، دانشجویانی که برای استقلال و امنیت ایران در مقابل استکبار زمان خود ایستادند  و نشان دادند که اگر بیگانگان بخواهند حیثیت این ملت را مخدوش کنند با تمام وجود جلوی آنها می ایستند.
در ادامه فرمودند: آگاهی از دغدغه شما دانشجویان برای من بسیار با ارزش است و به مثابۀ نقشه راهی است تا بتوانیم مشکلات شما را در برنامه هایمان قرار داده، اولویت بندی کنیم و در اسرع وقت آنها را حل و فصل نماییم.
ایشان افزودند: کمبود خوابگاه برای دانشجویان یکی از مشکلات دانشگاه می­باشد البته امسال در دفترچه انتخاب رشته یادآوری شده بود که دانشگاه فاقد خوابگاه  است.  با  این وجود، با همکاری و برنامه ریزی معاونت دانشجویی سعی شد که به دانشجویان دختر اسکان داده شود، هر چند، خوابگاه های ما  در حال حاضر با استاندارد خوابگاه فاصله دارد ولی ما تمام تلاش خود را به کار می­گیریم تا به آن حد مطلوب دست یابیم.
ایشان در خصوص پروژه­های نیمه تمام دانشگاه از جمله ساختمان پروین اعتصامی فرمودند: به دلیل اینکه این ساختمان در سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است از لحاظ تعمیرات، زمان انجام پروژه و تحویل ساختمان، با تأملاتی همراه است . همچنین ابراز امیدواری کردند که  هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد.
ریاست محترم دانشگاه در مورد اقداماتی که به منظور رفاه بیشتر دانشجویان انجام می شود یادآوری کردند: یکی از اقداماتی که دانشگاه انجام داده است، راه اندازی تشکیلات ثابتی  است که در آن مدیران به طور دائم پاسخگوی مسائل و مشکلات دانشجویان باشند. همچنین با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم  نامه­ای منعقد شده تا  با هزینه­ای که از سوی آنان پرداخت می­شود یک مرکز رشد و فناوری (در خیابان رودسر) در نظر گرفته شود و فعالیت خود را اغاز کند.  البته در کرج نیز  مرکز مشابه ای وجود دارد. ایشان همچنین از خرید سرورهای جدید جهت رفاه بیشتر دانشجویان خبر دادند.
سپس اعضای  محترم هیئت رئیسه دانشگاه، در جایگاه حضور یافتند . دانشجویان سوالات و مشکلات خود را به صورت شفاهی و مکتوب مطرح کردند و هر یک از اعضا؛  به تناسب حوزه فعالیت خود به سوالات آنان پاسخ دادند.
 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5425 بار   |   دفعات چاپ: 492 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر