مراسم گرامیداشت روز 9 دی برگزار شد مراسم گرامیداشت روز 9 دی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/10/11 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، مراسم گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ 9 دی ماه 1398 ساعت 10 ـ 12 با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناصر مظلوم، مسئول عقیدتی و بسیج محلات سپاه استان البرز، آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه، سایر مسئولان و کارکنان در سالن غدیر پردیس کرج برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر مهدی رحمانی فرمانده، بسیج کارکنان، ضمن خیرمقدم به حاضران و تبریک به مناسبت، ولادت با سعادت اسوه صبر و شکیبایی حضرت زینب کبری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی تاکنون به یک دانشگاه علمی- کاربردی مبارزه با فتنه تبدیل شده است.
ایشان افزودند: ما انواع فتنه ها را از سر گذراندیم، ولی ملت شهیدپرور از این فتنه ها یک حماسه بی نظیر ساخت. مردم ایران که پایبند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، با بصیرت این فتنه گری ها را مدیریت کردند.
دکتر رحمانی در خاتمه گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن شاخص های مهمی دارد، از جمله پیروی از ولایت فقیه و بصیرت داشتن. انشاالله با تدبیر و اقدام صحیح به هدف اصلی مان که حفظ ارزش های انقلاب است دست یابیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ناصر مظلوم، مسئول عقیدتی و بسیج محلات سپاه استان البرز به سخنرانی پرداخت و گفت: بصیرت ابعاد زیادی دارد، بیش از 40 بار در قرآن بر بصیرت تاکید شده است.
وی  تبیین کرد: ما باید تامل کنیم که راهبرد مقابله با فتنه گری چیست؟ اصولا هر گاه اتفاقی می­افتد نشان دهنده این است که برخی مردم بصیرت نداشتند.
مسئول محترم عقیدتی و بسیج محلات سپاه استان البرز افزود: دشمنان همواره برای براندازی جمهوری اسلامی ایران  تلاش کردند. مصادیق آن عبارتند از:
  1. جنگ سخت (جنگ سال 57 ، شورش های داخلی، غائله ترکمنی، جنبش خلق مسلمان و خلق عرب)
  2. ترور ( 17هزار شهید ترور، شهیدان مطهری، رجائی، بهشتی و 72 تن)
  3. کودتا (تا کنون 52 کودتا را پشت سر گذاشته ایم، کودتا نوژه، طبس و ...)
  4. تجاوز نظامی (جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران)
  سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج ناصر مظلوم در ادامه بحث "چرا جنگ سخت به نتیجه نرسید؟" مطالبی را بیان کرد و گفت: حاکمیت ارزش های دینی، وجود نظام دینی و ولایی، همچنین ارتباط مردم و مسئولان از جمله موارد موثر در این زمینه است.
ایشان در پایان گفت: عصر امروز با پیروی از ارزش های جمهوری اسلامی، همگی در راهپیمایی روز 9 دی شرکت خواهیم داشت.
گفتنی است این مراسم به همت دفتر بسیج کارکنان دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6593 بار   |   دفعات چاپ: 428 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر