حمایت بنیاد ملی نخبگان از پایان نامه ها و رساله های دانشجویان با موضوع های خاص

 | تاریخ ارسال: 1398/10/17 | 

معاونت آینده سازان بنیاد ملی نخبگان در زمینه برنامه ریزی و سیاست گذاری برای اجتماع نخبگانی آینده ساز کشور، بر اساس الزامات سند راهبردی کشور در امور نخبگان، حمایت از پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در محورهای پژوهشی (با تمرکز بر حوزه آینده سازان و دانشجویان مستعد برتر) را آغاز کرده است.

    براساس این گزارش، با توجه به محورهای مذکور که در فایل پیوست، به تفصیل بیان شده است( جهت مشاهده محور های پژوهشی و شوه نامه " پشتیبانی از پایان نامه های دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی" کلیک نمایید. ) ، دانشجویان علاقه مند به تدوین پایان نامه/رساله در این زمینه ها می توانند پس از هماهنگی با استاد راهنمای موردنظر، کاربرگ کلیات طرح نامه ی پایان نامه / رساله در زمینه های مرتبط با نظام نخبگانی و اجتماع آینده سازان را تکمیل و به دفتر برنامه ریزی و نظارت آینده سازان بنیاد ملی نخبگان به آدرس پست الکترونیکی researchbmn.ir  ارسال کنندتا پس از بررسی، در صورت تایید، هماهنگی لازم برای حمایت از پایان نامه / رساله از سوی دفتر مذکور انجام شود.
   دانشجویان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، شیوه نامه پشتیبانی از پایان نامه های دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی را از بخش تسهیلات و حمایت ها در وبگاه 
www.bmn.ir   دریافت و مطالعه نمایند.


دفعات مشاهده: 5244 بار   |   دفعات چاپ: 489 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر