راهنمای کار با وب سایت شخصی اساتید

 | تاریخ ارسال: 1398/10/18 | 
همانطورکه مستحضرید امروزه اصلی ترین راه کسب اطلاعات از توانمندی های افراد صفحات شخصی آنها در بستر اینترنت می باشد که وابستگی آنها را به محل خدمت نیز نمایش می دهد که این امر در خصوص پژوهشگران و اساتید در دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت گردد. در صفحات شخصی، اساتید می توانند اطلاعات مرتبط با توانمندی ها، زمینه های تحقیقاتی، مقالات منتشر شده یا در حال انتشار، دانشجویان سابق، گروه های علمی و به طور مشخص فعالیت های علمی و پژوهشی را طبق نظر و سلیقه خود اطلاع رسانی نمایند، همچنین معیار فکری مناسبی بر سنجش توانمندی های گروه، دانشکده و دانشگاه می باشد. این اطلاعات علاوه بر جنبه های مثبت فردی در ارجاع بهتر و سریعتر مقالات، موجب می گردد تا شناسایی دانشجویان برای انتخاب اساتید راهنما، مشاور و داور، خروجی های پژوهشی دانشگاه و گروه های علمی راحت تر صورت پذیرد.
در این راستا دانشگاه ها عموما دو فضا را در اختیار اساتید خود قرار میدهند:

 ۱- صفحات رسمی اساتید بر روی وبگاه اصلی دانشگاه که قالب یکسانی برای همه دارد که که این خدمت در اختیار همکاران بوده است.
 ۲- فضا و دامنه ای برای صفحات شخصی اساتید که این امکان را به همکاران محترم میدهد که صفحات شخصی خود را با سلیقه و علاقمندی خود ایجاد نمایند.


خرسندیم که به اطلاع همکاران محترم برسانیم که این سامانه در حال حاضر راه اندازی شده است و تحت عنوان صفحات شخصی داینامیک امکان درخواست آن در آدرس لینک زیر وجود دارد:


از سوی دیگر جهت بهره برداری بهتر از این خدمات، آموزش کامل هر یک از وب سایت ها به صورت مجزا در لینک های زیر قابل استفاده می باشد. کارشناس این خدمت در دانشگاه خانم مهندس معتمدی مهر در کرج می باشند که برای هرگونه سوالی میتوانید با شماره (۰۲۶۳۴۵۱۰۲۴۸) تماس حاصل نمایید. 

امید است با همکاری اعضای هیات علمی محترم دانشگاه کیفیت ارائه خدمات در این حوزه بهبود یافته و شاهد رشد علمی و پژوهشی روزافزون در دانشگاه باشیم.

 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4327 بار   |   دفعات چاپ: 487 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر