امضا تفاهم نامه فرمانداری شهرستان شمیرانات و دانشگاه خوارزمی امضا تفاهم نامه فرمانداری شهرستان شمیرانات و دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1398/12/3 | 
به منظور ارتقای جایگاه خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی، فرمانداری شهرستان شمیرانات و دانشگاه خوارزمی تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز یکشنبه 98/11/27  با حضور سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و جمشید شنبه زاده معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی ، تفاهم نامه­ای به منظور آموزش و ارتقای مهارت های رفتاری به خانواده ها و دانش آموزان برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق در سطح شهرستان به امضا رسید.
طبق این تفاهم نامه دانشگاه خوارزمی با همکاری فرمانداری شمیرانات، به برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت مشاوره و آموزش به صورت گروهی و فردی در مدارس، مساجد، ادارات، و اماکن پر تجمع شهرستان به منظور توسعه مهارت های رفتاری و مهارت های زندگی در سطح خانواده ها و مدارس برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد جوانان، اقدام خواهد کرد.
فرماندار شمیرانات در حاشیه امضای این تفاهم نامه ضمن اشاره به خانواده محور بودن تمدن ایرانی گفت: خانواده ایرانی همواره برای این سرزمین، اسلام و تشیع، فداکاری و ایثار نموده است و امروزه این کیان و هسته پراهمیت و تاریخ ساز ایران نیاز به فرهنگ گفتگوی پویا، سالم و سازنده ، با متولی تاثیر گذار و حرفه ای دارد.
فرماندار شمیرانات ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه موجبات شکل گیری طرحی ملی در سطح کشور را فراهم کند. ایشان در ادامه گفتند: تلاش خواهند کرد، با استفاده از مشاوران معتقد و دلسوز، اجرای این تفاهم نامه نهادینه شده، تا سال­های متمادی ادامه داشته باشد.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4407 بار   |   دفعات چاپ: 352 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر