مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم از طرحهای عمرانی دانشگاه بازدید کرد مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم از طرحهای عمرانی دانشگاه بازدید کرد

 | تاریخ ارسال: 1398/12/4 | 
 دکتر اسماعیلی:با اصلاح موافقت نامه ها بخشی از بودجه‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی تامین می‌شود
 
به گزارش روابط عمومی دکتر جمشید اسماعیلی مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم و همراهان از طرحهای عمرانی دانشگاه خوارزمی بازدید کردند.دکتر اسماعیلی درخصوص دانشگاه سبز و طرحهای عمرانی گفت  طرحهای ملی از طرف وزارت علوم حمایت می‌شود و در سایر حوزه‌های عمرانی نیز درصورت انجام ۵۰ درصد طرح توسط دانشگاه، ۵۰ درصد مابقی از طرف وزارت علوم حمایت خواهد شد.
دکتر اکبر دوست مدیر دفتر فنی وطرح‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی با تشریح اقدامات انجام شده اظهار امیدواری کرد طرح های مدیریت سبز دانشگاه به ویژه سپتیک و مدیریت پسماند در کرج با حمایت های لازم تکمیل شود.
  در این بازدید مهندس مصطفی منفرد رئیس کارگروه مدیریت سبز  و حجت الهی مسئول واحد اعتبارات وزارت علوم، دکتر اسماعیلی را همراهی می کردند.
  ‏مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم بعد از بازدید از پروژه سپتیک و ساختمان دانشکده روانشناسی در دیدار با رئیس دانشگاه خوارزمی ابراز امیدواری کرد که با اصلاح موافقت نامه های اصولی بتوانیم بخشی از بودجه‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی را تامین نماییم.
دکتر عزیزالله حبیبی رییس دانشگاه با اشاره به اینکه بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه پاسخگوی نیازهای حداقلی است و در مواردی که هزینه‌های عمده داریم با مشکلاتی مواجه هستیم گفت به دلیل استفاده بیش از ۳۵ ساله از ساختارها بسیاری از بخش های تاسیساتی فرسوده شده و نیازمند اصلاح اساسی است. پروژه سپتیک دانشگاه هم جزو پروژه‌هایی است که نیازمند تزریق بودجه و تکمیل می باشد. 
دکتر حبیبی در ادامه افزود فضای فیزیکی دانشگاه نیازمند تجهیز است و پروژه کتابخانه دانشگاه هم با وجود بهره برداری هنوز در دو بخش سالن اجتماعات و محوطه سازی به دلیل کمبود بودجه تکمیل نشده است امید است با تزریق بودجه عمرانی بتوانیم پروژه های نیمه کاره را تکمیل کنیم.
در پایان دکتر اسماعیلی با اشاره به اینکه هزینه های تعمیر و نگهداری بالا و سیستم نگهداری در کشور ما صحیح نیست گفت باید با استاندارد سازی و آموزش این رویه را اصلاح کنیم و وزارتخانه آماده همکاری و کمک به دانشگاه‌ها می باشد.

 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4300 بار   |   دفعات چاپ: 320 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر