اطلاعیه شماره 3 ستاد پدافند غیرعامل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دانشگاه خوارزمی اطلاعیه شماره 3 ستاد پدافند غیرعامل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1398/12/7 | 
این ستاد در سومین جلسه خود با حضور اعضا هیأت رئیسه و مدیران بخش های مختلف دانشگاه بحث و بررسی لازم را بعمل آورده و جمع بندی انجام شده در مورد نحوه برگزاری کلاس ها و حضور اعضای هیأت علمی و کارکنان و دانشجویان را به شرح ذیل اعلام می دارد:
الف) بنا بر ملاحظات مطرح شده درخصوص حفظ سلامت دانشجویان محترم و تداوم تقویم آموزش دانشگاه مقرر شد: 
1⃣ طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر شد کلاسهای نظری از شنبه  10 اسفند ماه  98 به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و لزومی به حضور دانشجویان نخواهد بود. این کلاسها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار و شیوه و زمان برگزاری کلاس های مجازی متعاقباً از سوی دانشکده ها اعلام خواهد شد.
2⃣ خوابگاه های دانشجویی کماکان در تهران و کرج تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. 
3⃣ به منظور حسن برگزاری موارد ذکر شده، جلسه هماهنگی با دانشکده ها برگزار و نتیجه آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید. 
4⃣ زمان و نحوه برگزاری کلاس های عملی متعاقباً از سوی دانشکده های مربوطه اعلام خواهد شد.  درصورتی‌که به هر دلیل، کلاسهای نظری  به‌صورت غیرحضوری برگزار نگردد، پس از آغاز ارائه دوره ها به صورت حضوری، کلاس‌های جبرانی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.
ب) از روز شنبه 10 اسفند ماه بخش های اداری دانشگاه فعال و لازم است اعضای هیأت علمی و کارکنان در محل کار خود حاضر شوند. نحوه حضور این عزیزان تابع تصمیمات معاونین و مدیران و رؤسای دانشکده می باشد. مسلماً حضور اعضای محترم هیأت علمی در دانشگاه طبق روال  گذشته خواهد بود.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4430 بار   |   دفعات چاپ: 402 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر